Skip to main content

Nederlands ; Even the hidden seller rules are full of lies (dutch) worry free getting rich

 

AliExpress Standaard Verzending


om een eerlijke en veilige handelsomgeving voor kopers en verkopers te bieden, ervoor te zorgen dat verkopers met vertrouwen op het aliexpress-platform kunnen werken en verkopers te helpen de impact van oncontroleerbare factoren in de logistiek te verminderen, zullen bestellingen die worden verzonden met cainiao worry-free logistics genieten van het volgende beschermingsbeleid.

1. toepasselijke objecten

gebruik cainiao worry-free logistics voor daadwerkelijke zendingen en vul de bestellingen van de verzendmelding in

ten tweede moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:

1. de verkoper vult het leveringsbericht naar waarheid in: gebruik zorgeloze logistiek om te verzenden en de logistieke oplossing die is geselecteerd bij het invullen van het leveringsbericht is zorgeloze logistiek.
worry-free logistics biedt momenteel 3 soorten diensten: "cainiao worry-free logistics - simple", "cainiao worry-free logistics - standard", "cainiao worry-free logistics - priority"

2. de verkoper heeft geleverd in het magazijn en er is geen vertraging in de levering: de goederen komen binnen 5 werkdagen na het aanmaken van de logistieke bestelling aan in het magazijn.
of de goederen in het magazijn aankomen en de aankomsttijd zijn afhankelijk van de internetinformatie: de succesvolle informatie van de ophaling prevaleert en de zelfverzending is afhankelijk van de succesvolle informatie van het magazijn

Opmerkingen:
-- Als de
verkoper niet kiest voor Cainiao Worry-free Logistics bij het invullen van het leveringsbericht, moet het logistieke geschil door de verkoper zelf worden beantwoord, kan de terugbetaling van het geschil niet profiteren van de durf om de durf te compenseren bescherming, en het logistieke geschil gegenereerd door de bestelling en de lage score van de DSR worden nog steeds meegeteld in de beoordeling -- Als de verkoper het leveringsgedrag vertraagt, kan hij niet genieten van het durven om de durf te gebruiken om bescherming te compenseren, en het logistieke geschil en de lage score van de DSR gegenereerd door de bestelling worden nog steeds meegeteld in de beoordeling

speciale herinnering, om vertraagde levering te voorkomen (goederen

komen binnen 5 werkdagen na het maken
van de logistieke bestelling in het magazijn aan): - ophalen moet plaatsvinden vanaf het moment van het maken van de logistieke bestelling binnen 3 werkdagen neem contact op met het magazijn om te verzamelen (reserveer 2 werkdagen voor het magazijn om te verzamelen en te verwerken) - zelfmail noodzaak om een logistieke bestelling te maken vanaf het moment dat de bestelling wordt gemaakt zorg er binnen 4 werkdagen voor dat de goederen in het magazijn aankomen en teken voor ontvangst (reserveer 1 werkdag voor het magazijn om te verwerken)


iii. verkopersbeschermingsbeleid:

beschermingsbeleid 1: logistieke geschillen vereisen niet dat de verkoper reageert en het platform grijpt rechtstreeks in om de status van de logistiek te verifiëren en de verantwoordelijkheid te beoordelen

nadat de koper een geschil heeft geïnitieerd over de niet-ontvangst van de goederen, hoeft de verkoper niet te reageren en grijpt het platform rechtstreeks in om de logistieke status te verifiëren en de verantwoordelijkheid te beoordelen.
herinnering: geschillen veroorzaakt door niet-logistieke problemen moeten nog steeds door de verkoper zelf worden afgehandeld.


 


BESCHERMINGSBELEID 2: GESCHILLEN VEROORZAAKT DOOR LOGISTIEKE REDENEN EN LAGE DSR-SCORES WORDEN NIET MEEGETELD IN DE BEOORDELING VAN DE VERKOPERSACCOUNT

Specifiek beschermingsbeleid:
1, na het einde van de ordertransactie, geeft de koper anoniem de DSR-subscore - logistieke levertijd rationaliteit (winkelsnelheid)
1, 2, 3-sterrenevaluatie, niet inbegrepen in de slechte ervaring van de koper bestelling DSR-logistiek 1, 2, 3 punten; 2, voor het geschil / geschillenafhandelingspersoneel van de koper dat is aangepast aan het geschil dat de goederen niet heeft ontvangen, De uiteindelijke AliExpress-uitspraak is niet inbegrepen in het tarief voor het indienen van geschillen,
het arbitrage-indieningspercentage en het aansprakelijkheidspercentage van de verkoper; 3. Het geschil dat door de koper is opgeworpen op basis van het niet ontvangen van de goederen, en ten slotte bepaalt het AliExpress-platform dat er een geschil is met de goederen en de verkoper is niet verantwoordelijk, en het tarief voor het indienen van geschillen en arbitrage indienen zijn vrijgesteld.

opmerkingen:
tijdens de handelsperiode van plotselinge onweerstaanbare gebeurtenissen (zoals aardbevingen, overstromingen, explosies, enz.), zal het platform een uitgebreid oordeel vellen over de vraag of de orders veroorzaakt door het evenement de regels van durf te durven gebruiken om te compenseren volgens de specifieke omstandigheden van de overmachtsgebeurtenis, en het specifieke oordeel en de reikwijdte zijn onderworpen aan de aankondiging van het platform.

beschermingsbeleid 3: u durft gebruik te maken van i dare to compensate, logistieke redenen veroorzaakt door de terugbetaling van het geschil ten laste van het platform

zorgeloze logistiek durf te gebruiken durf te compenseren:
1) cainiao
zorgeloze logistiek - standaard: basiscompensatielimiet 300 yuan; 2) cainiao zorgeloze logistiek - prioriteit: de bovengrens van compensatie 1200 yuan;
3) cainiao zorgeloze logistiek - eenvoudig: de maximale vergoeding van 35 yuan;
[herinnering] terugbetaling van geschillen veroorzaakt door logistieke redenen om te genieten van zorgeloze logistieke compensatie, laatste betalingscriteria: details bestellingen
bekijken voor het kopen van verzekeringsdiensten, uitbetalingscriteria: details bekijken


het platform draagt de terugbetaling van geschillen veroorzaakt door de volgende problemen:
1. de goederen zijn
nog steeds onderweg (overschrijding van de termijn /
de goederen zijn verloren); 2, het vrachtbriefnummer veroorzaakt door logistieke redenen kan niet worden opgevraagd voor logistieke informatie; 3, de logistieke verkoper heeft het verkeerde adres opgegeven

het verkopersverantwoordelijkheidsplatform betaalt geen schadevergoeding, bijvoorbeeld:
1) de
verkoper vertraagt de levering, de goederen
komen niet binnen 5 werkdagen na het maken van de logistieke bestelling in het magazijn aan; 2) de verkoper vult op de verkeerde manier in, vult het verkeerde adres in, verpakt privé en de verkoper verzendt niet volgens de overeengekomen methode (als de koper de prioriteitsservice kiest bij het plaatsen van een bestelling, wijzigt de verkoper deze zonder toestemming in de standaardservice); 3) de verkoper draagt de online leveringslogistieke douaneorder over naar offline levering;
4) de goederen van de verkoper zijn onjuist verpakt, waardoor de goederen beschadigd
raken door gebrek aan
noodzakelijke bufferbeschermingsmaterialen;
5) verloren voor opslag; 6) geen compensatie voor retourzendingen; 7) het pakket wordt in beslag genomen als gevolg van smokkelwaar

 

opmerking:

tijdens de handelsperiode van plotselinge onweerstaanbare gebeurtenissen (zoals aardbevingen, overstromingen, explosies, enz.), zal het platform een uitgebreid oordeel vellen over de vraag of de bestelling veroorzaakt door het evenement de regels van durft te gebruiken om te compenseren volgens de specifieke omstandigheden van de overmachtsgebeurtenis, en het specifieke oordeel en de reikwijdte zijn onderworpen aan de aankondiging van het platform.


FAQ
1, durf gebruik te maken van het compensatieproces van durf te betalen, heb je de verkoper nodig om te opereren?
De verkoper hoeft niet
te werken, het personeel van het geschil zal het in het proces van de uitspraak behandelen; 2. Hoe te controleren of de vergoeding wordt betaald?
Als de bestelling in aanmerking komt voor betaling, wordt het geld ongeveer een week na afloop van de arbitrage rechtstreeks bijgeschreven op de opnamerekening in Amerikaanse dollar van de verkoper.


beschermingsbeleid 4: verkopers die niet tevreden zijn met logistieke diensten kunnen online een klacht indienen

standaardservice: binnen 120 dagen na het aanmaken van een logistieke bestelling kunnen verkopers online klachten indienen over verloren artikelen vóór opslag, geschillen over kosten (60 dagen voor gewichtsverschillen).
prioritaire service: binnen 40 dagen na het aanmaken van de logistieke bestelling kan de verkoper een online klacht indienen tegen het verlies van het stuk vóór het magazijn en het kostengeschil.
klik hier om de klachtenprocedure en compensatienormen te bekijken >>


· CAINIAO ZORGELOZE LOGISTIEK FAQ ·

ten eerste, wat is rookie zorgeloze logistiek


1. wat is "rookie worry-free logistics"? 2. hoe vraag ik toestemming aan om "cainiao
worry-free logistics" te gebruiken? 3. kan "rookie worry-free logistics"
wereldwijd worden verzonden? 4. kan "rookie worry-free logistics"
speciale categorieën uitgeven? 5. welke logistieke oplossingen biedt "cainiao worry-free logistics"?
6. welke logistieke kanalen neemt "cainiao worry-free logistics" eigenlijk in?
7. wat is het verschil tussen de levering van "cainiao worry-free logistics" en de levering van de expediteur zelf?
8. wat is het verschil tussen "cainiao worry-free
logistics" en "online delivery"?

 

ten tweede, de instellingen van de vrachtsjabloon


1. ik heb de vrachtsjabloon van "cainiao worry-free logistics" niet ingesteld, kan ik "cainiao worry-free logistics" gebruiken om te verzenden? 2. kan de vrachtsjabloon worden ingesteld op "rookie worry-free logistics"
in sommige landen en andere logistiek in sommige landen? 3. kan de vrachtsjabloon worden ingesteld op "rookie worry-free logistics"
om niet naar sommige landen te worden verzonden? 4. waarom kan "cainiao worry-free logistics" de
aangepaste levertijd niet bewerken? 5. nadat de vrachtsjabloon van "cainiao worry-free logistics" is ingesteld, wordt
deze van kracht op de producten in de activiteit? 6. kan de vrachtsjabloon "rookie worry-free logistics"
en andere logistieke methoden instellen?

ten derde, de leveringsoperatie


1. Kan "Rookie Worry-free Logistics" in bulk worden verzonden? 2. Ik gebruik software van derden, kan ik direct "Cainiao Worry-free Logistics" kiezen voor levering?
3. Ik gebruik mijn eigen ERP, kan ik direct kiezen voor
"Cainiao Worry-free Logistics" voor levering? 4. Met behulp van "Cainiao Worry-free Logistics" levering, hoe overhandig ik de goederen aan AliExpress?
5. Als ik de goederen niet binnen 5 werkdagen in het
magazijn lever, hoe gaat het platform er dan mee om? 6. Wat moet ik doen als de logistieke dienstverlener een vertraging veroorzaakt bij het ophalen
of als er binnen 5 werkdagen na het pakket geen internetinformatie is? 7, vele malen gecontacteerd om personeel op te halen om te verzamelen, waarom heeft niemand om mee om te gaan?
8. Wat zijn de vereisten voor
het leveringsetiket dat ik heb afgedrukt? 9. Waarom bevat het verzendlabel geen informatie zoals de
naam en het adres van de ontvanger?
10. Ik heb bezwaren tegen het gewicht van het rookie magazijn, hoe ermee om te gaan?
11. Ik heb de goederen naar het magazijn gestuurd om het kanaal te veranderen, moet ik meer betalen voor de vracht?
12. Wat moet ik doen als de opgegeven gewichtsfout relatief groot is? Wordt het pakket overgebracht naar een ander magazijn?
13. Vereist Cainiao zorgeloze logistieke prioriteit en zelfophaalservice dat de verkoper een pro forma factuur opstelt?
14. Nadat de goederen naar het magazijn zijn verzonden, kan het pakket dan worden onderschept als het vrachttarief hoog is?
15. Wanneer kan ik een aanvraag indienen om mijn logistieke bestelling te annuleren?

ten vierde, logistieke tracking


1. hoe informeert u naar logistieke details? 2. waarom is het formaat
van het vrachttrackingnummer anders? 3. waarom is mijn trackingnummer gewijzigd?

5. logistieke retourzendingen

6. vrachtbetaling


1. hoe de vracht van "cainiao worry-free logistics" te betalen? 2. kan de vracht van "rookie worry-free logistics" maandelijks worden verrekend?
3. kan ik de
vracht factureren?

7. geschillen en verkopersbeschermingsbeleid


1. ik heb "cainiao worry-free logistics" gebruikt, wat moet ik doen als de koper een geschil indient? 2. ik gebruik "rookie worry-free logistics", maar waarom moet
het systeem opnieuw reageren op geschillen? 3. hoe ga je om met het compensatieproces dat durft te
betalen, en heb je de verkoper nodig om te werken? 4. is er een limiet
aan de betaling? 5. hoe controleer ik of
de vergoeding wordt betaald? 6. de geschillenorder van zorgeloze logistiek is direct gestegen naar het
platform voor afhandeling, wordt het geschilpercentage berekend?
7. cainiao zorgeloze logistieke prioriteit en zelfophaalservice als de koper weigert belasting te betalen, wat is dan de afhandelingsmethode van de logistieke dienstverlener?

wat is "rookie worry-free logistics"?

a: cainiao worry-free logistics wordt gelanceerd door cainiao network en biedt aliexpress-verkopers one-stop logistieke oplossingen, waaronder stabiele binnenlandse inzameling, internationale distributie, het volgen van logistieke details, logistieke geschillenbeslechting en compensatie na verkoop.


hoe vraag ik het recht aan om "cainiao worry-free logistics" te gebruiken?

a: worry-free logistics staat momenteel volledig open voor verkopers op alle platforms zonder toestemming aan te vragen.


kan "rookie worry-free logistics" wereldwijd worden verzonden?

a: zorgeloze logistieke standaardservice kan worden verzonden naar 254 landen en regio's over de hele wereld, prioriteitsservice kan worden verzonden naar 176 landen en regio's en eenvoudige service kan alleen worden verzonden naar rusland, wit-rusland, spanje, oekraïne. bekijk offertes


kan "rookie worry-free logistics" speciale categorieën verzenden?

A: Zorgeloze logistieke standaardservice kan live, niet-vloeibare cosmetica verzenden, ondersteunt geen pure elektriciteit, vloeibaar poeder; prioriteitsservice ondersteunt alleen het vervoer van gewone goederen, ondersteunt geen levende, zuivere elektriciteit en cosmetica. Zorgeloze logistiek eenvoudige service Rusland ondersteunt alleen gewone goederen, ondersteunt geen levende, pure elektriciteit en cosmetica, Spanje alleen Shenzhen magazijn en Guangzhou magazijn accepteren volgens de International Air Transport Association (IATA) bepalingen van minder dan 100 wattuur met batterij-items (batterij moet worden ingebouwd), accepteren geen pure batterij-items (inclusief knoopcelbatterijen); Beijing, Shanghai, Hangzhou, Yiwu magazijn en andere magazijnen accepteren geen levende en puur elektrische items. Bekijk details


welke logistieke oplossingen biedt "cainiao worry-free logistics"?

a: op dit moment bieden wij rookie zorgeloze logistiek - standaard service, prioriteitsservice, eenvoudige service.

 

Standaard
Service Rookie Standaard Verzending

Eenvoudige
service Cainiao Saver Shipping

Priority
service Cainiao Premium Shipping

geschatte tijdigheid

15 tot 35 dagen

15 tot 35 dagen

4 tot 15 dagen

beloofde levertijd

75 dagen in brazilië en 60 dagen in andere landen

rusland 60 dagen

35 dagen

logistieke tracking informatie

volledig traceerbaar (behalve voor speciale landen)

volledig traceerbaar

volledig traceerbaar

maximale uitbetaling

300 rmb

35/60/70 rmb

1200 rmb

 


welke logistieke kanalen neemt "cainiao worry-free logistics" eigenlijk in?

antwoord: de standaard, eenvoudige en prioritaire diensten van "cainiao worry-free logistics" worden gedistribueerd via het wereldwijde logistieke netwerk dat is gebouwd door cainiao network in samenwerking met een aantal hoogwaardige logistieke dienstverleners, en het intelligente subordersysteem van cainiao selecteert de beste logistieke oplossing op basis van het land van bestemming, de categorie en het gewicht.


wat is het verschil tussen "cainiao worry-free logistics" levering en het kiezen van expeditie levering?

Antwoord: (1) De gebruiksdrempel is lager: de verkoper hoeft niet langer een complexe vrachtsjabloon in te stellen en de selectie van "Cainiao Worry-free Logistics" met één klik kan de instelling van de vrachtsjabloon voltooien; de verkoper hoeft het leveringskanaal niet te kiezen bij verzending, en het intelligente subordersysteem van Cainiao selecteert de optimale logistieke oplossing op basis van het land, het gewicht en de categorie van bestemming.
(2) Lagere arbeidskosten: Bestellingen verzonden met Cainiao Worry-free Logistics, zodra de koper een logistiek geschil initieert, hoeft de verkoper niet te reageren en het platform grijpt rechtstreeks in om de logistieke status te verifiëren en beoordeelt de verantwoordelijkheid. Verkopers kunnen veel arbeidskosten voor geschillenbeslechting besparen!
(3) Verminder het verlies van logistieke geschillen: als de bestelling de tijdslimiet overschrijdt vanwege logistieke redenen en niet correct is geïnvesteerd, draagt het platform de compensatie (standaard logistieke compensatielimiet 300 yuan, eenvoudige logistieke compensatie online 35/60/70 yuan, prioriteit logistieke compensatielimiet 1200 yuan).
(4) Logistieke geschillen en lage DSR-scores worden niet meegeteld in de beoordeling: de lage score van DSR vanwege logistieke redenen, het arbitragedossierpercentage en het aansprakelijkheidspercentage van de verkoper worden niet meegeteld in de beoordeling.


wat is het verschil tussen "cainiao worry-free logistics" en "online shipping"?

a: [gelijkenis]
het leveringsproces van "cainiao worry-free logistics" is vergelijkbaar
met
dat van "online levering", waarbij de verkoper een logistieke bestelling moet maken nadat de koper een bestelling heeft geplaatst en deze vervolgens via huis-aan-huis ophalen of zelfbezorging [verschillende punten] moet afleveren 1) "online levering" -service verkopers moeten specifieke bezorgkanalen vergelijken en selecteren, zoals singapore post, china post; "cainiao worry-free logistics" serviceverkopers hoeven het leveringskanaal niet te kiezen en het intelligente factureringssysteem van cainiao selecteert de optimale logistieke oplossing. verlaag de drempel voor verkopers om te gebruiken aanzienlijk!
2) "online levering" -service vereist dat de verkoper gevolg geeft aan latere logistieke geschillen, claims van logistieke leveranciers en andere kwesties; "cainiao worry-free logistics" wordt uitgevoerd door de logistieke diensten van het platform, de verkoper hoeft niet te reageren op logistieke geschillen, noch hoeft u de claims van de logistieke leverancier op te volgen, wat veel arbeidskosten kan besparen!




ik heb geen verzendsjabloon voor "cainiao worry-free logistics", kan ik "cainiao worry-free logistics" gebruiken om te verzenden?

a: als de koper geen zorgeloze prioriteit en zorgeloze afhaling kiest, kan de verkoper deze niet gebruiken. voor de zorgeloze eenvoud en zorgeloze standaard kan de verkoper echter naast de bestelling van de koper en kiest voor de zorgeloze eenvoudige of zorgeloze standaardbestelling, ook de zorgeloze eenvoudige of zorgeloze standaardlevering gebruiken als de logistieke oplossing die door de koper is geselecteerd om een bestelling te plaatsen de levertijd belooft≥ zorgeloze eenvoudige of zorgeloze standaardverbintenis voor levertijd, kan de verkoper ook zorgeloos eenvoudige of zorgeloze standaardlevering gebruiken. bestellingen die via zorgeloze logistiek worden verzonden, kunnen genieten van het durven gebruiken en durven te compenseren beleid.


kan de vrachtsjabloon worden ingesteld op "rookie worry-free logistics" in sommige landen en andere logistiek in sommige landen?

a: ja.


kan de vrachtsjabloon worden ingesteld als "cainiao worry-free logistics" die niet naar bepaalde landen wordt verzonden?

a: ja. u kunt verzendtarieven aanpassen, gratis verzendtarieven instellen en landen die niet verzenden.


waarom kan "cainiao worry-free logistics" de aangepaste levertijd niet bewerken?

a: de toegezegde levertijd van zorgeloze logistiek wordt beloofd door het platform en de verkoper kan deze niet wijzigen.


nadat de vrachtsjabloon "cainiao worry-free logistics" is ingesteld, wordt deze in het geval van kracht op de producten?

a: het bewerken van de verzendsjabloon voor de producten in het geval wordt pas van kracht aan het einde van de activiteit.


de vrachtsjabloon is ingesteld met "rookie worry-free logistics" kan ik andere logistieke methoden instellen?

a: ja.


kan "rookie worry-free logistics" in bulk worden verzonden?

A: JA. U KUNT VERZENDEN IN DE ALIEXPRESS-BACKOFFICE OF IN BULK MET SOFTWARE VAN DERDEN EN UW EIGEN ERP.


ik gebruik software van derden, kan ik direct "cainiao worry-free logistics" kiezen om te verzenden?

A: ZOLANG DE SOFTWARE VAN DERDEN DIE U GEBRUIKT IN HET DOCK IS GEPLAATST, KUNT U DEZE GEBRUIKEN. BIJVOORBEELD, WERELDWIJDE HANDELSASSISTENT, SNELLE POLS ENKELE SCHAT, SNELLE VERKOOP ERP, PUYUAN ONLINE WINKELWIZARD, BESTELELF, MANGOWINKELMANAGER, ENZ. KAN KIEZEN VOOR "ROOKIE ZORGELOZE LOGISTIEK" LEVERING.


IK GEBRUIK MIJN EIGEN ERP, KAN IK DIRECT KIEZEN VOOR "CAINIAO WORRY-FREE LOGISTICS" OM TE VERZENDEN?

OK. Het koppelen van de online delivery API-interface is voldoende. Bekijk details


met cainiao worry-free logistics, hoe lever ik mijn goederen over aan aliexpress?

A: 1) Gratis ophaalservice: In de ophaalruimte, 1 stuk gratis huis-aan-huis collectie. Het magazijn in Hong Kong en het weihai-magazijn worden niet verzameld en verkopers kunnen het zelf verzenden of naar het magazijn sturen.
2) Opladen ophaalservice: dat wil zeggen, Cainiao remote area collection service, voornamelijk toegepast op het bestaande gratis ophaalbereik kan het gebied niet bestrijken, de handelaar moet gebaseerd zijn op het logistieke kanaal waartoe de goederen behoren, de kleine pakketten moeten aan elkaar worden gekoppeld om een overdrachtsorder te genereren en vervolgens verzonden, de details kunnen worden bekeken https://sell.aliexpress.com/zh/__pc/cainiao_remote_pickup.htm 3) Buiten het verzamelgebied moet de verkoper
het pakket zelf naar het magazijn verzenden via binnenlandse expreslevering (de
kosten van verzending naar het magazijn moeten door de verkoper worden gedragen). Speciale herinnering: de verkoper moet het pakket binnen 5 werkdagen na het maken van de logistieke bestelling aan het binnenlandse magazijn overhandigen door het ophalen of zelf verzenden en zorgen voor de succesvolle weergave van de verzameling of ondertekening van succesvolle informatie (Opmerking: voor de magazijnverzameling moet 2 werkdagen reserveren / self-mailmethode moet 1 werkdag worden gereserveerd, naar het magazijn voor goederenverwerking en informatie online weergavetijd), als de levering wordt vertraagd, draagt het platform de terugbetalingsvergoeding van de bestelling niet en het geschil dat voortvloeit uit de bestelling, de DSR lage score wordt nog steeds meegeteld in de beoordeling van het serviceniveau van de verkoper.


als ik de goederen niet binnen 5 werkdagen in het magazijn lever, wat gebeurt er dan met het platform?

A: Als de verkoper het leveringsgedrag vertraagt, kan hij niet genieten van het durven om de bescherming te compenseren, en de logistieke geschillen en DSR-lage scores gegenereerd door de bestelling worden nog steeds meegeteld in de beoordeling. Voor de verkoper om de goederen binnen 5 werkdagen naar het magazijn te leveren, is de daaropvolgende logistieke trackinginformatie veroorzaakt door het magazijn niet tijdig online en zal de logistieke kamer de verkoper een relevante vergoeding betalen.
Speciale herinnering, om vertraagde levering te voorkomen (goederen komen binnen 5 werkdagen
na het maken van de logistieke bestelling in het magazijn aan): het ophalen van goederen moet binnen
3 werkdagen na het maken van de logistieke bestelling contact opnemen met het magazijn om op te halen (reserveer 2 werkdagen voor het magazijn om te verzamelen en te verwerken) Zelflevering moet ervoor zorgen dat de goederen binnen 4 werkdagen na het maken van de logistieke bestelling in het magazijn aankomen en ondertekenen voor ontvangst (reserveer 1 werkdag naar het magazijn voor verwerking)

opmerkingen: of de goederen in het magazijn aankomen en het tijdstip van aankomst zijn onderworpen aan de online informatie, de ontvangst van het pakket is afhankelijk van de succesvolle informatie van het pakket en de zelfverzending is afhankelijk van de succesvolle informatie van het magazijn.

 


wat moet ik doen als de logistieke dienstverlener een vertraging veroorzaakt bij het ophalen of als er binnen 5 werkdagen na het pakket geen internetinformatie is?

a: als de logistieke bestelling niet is verzameld of als de bijbehorende informatie met succes is verzameld binnen 48 uur nadat de logistieke bestelling is gemaakt vanwege de logistieke dienstverlener, kunt u contact opnemen met de online klantenservice om de bijbehorende informatie te verzamelen. indien het pakket om redenen van de logistieke dienstverlener niet binnen 5 werkdagen over internetinformatie beschikt, kan de verkoper na bevestiging nog steeds de bescherming genieten van het durven gebruiken en durven compenseren.


vele malen contact opgenomen met het inzamelpersoneel om te verzamelen, waarom heeft niemand om ermee om te gaan?

a: als er een situatie is waarin het ophaalpersoneel niet tijdig is of de goederen problematisch zijn, klikt u op de online leveringsklacht direct op de achtergrond van de verkoper om een klacht in te dienen over de ophaling van het logistieke bedrijf en er zal relevant personeel betrokken zijn bij de afhandeling.


wat zijn de vereisten voor mijn bedrukte face sheet?

A: Als u cloudprinters gebruikt, wordt u aangeraden om thermisch drukpapier van 10 cm X 15 cm te gebruiken om af te drukken, raadpleegt u voor meer informatie https://sale.aliexpress.com/zh/__pc/seller/STymj6KYcA.htm
Als u nog steeds het ouderwetse verzendlabel afdrukt, moet u de volgende velden hebben (als u software van derden gebruikt, controleer dan of er een LP-nummer en kanaalnummer is)
Tracking No (binnenlands trackingnummer) voor het ophalen van pakketten kan leeg zijn

 


waarom bevat een verzendlabel geen informatie zoals de naam en het adres van de ontvanger?

a: het verzendlabel wordt alleen gebruikt als magazijn en de officiële face order wordt vervangen na aankomst in het magazijn.


ik heb een probleem met het gewicht van het rookie magazijn, wat moet ik doen?

a: u kunt een online verzendklacht rechtstreeks in de backoffice van de verkoper indienen.


ik heb de goederen naar het magazijn gestuurd om het kanaal te veranderen, moet ik meer vracht betalen?

a: zorg ervoor dat de productdeclaratie-informatie correct is bij het invullen van de aangifte-informatie. als de aangifte-informatie onjuist is, kan het nodig zijn om de informatie aan te passen en het pakket opnieuw toe te wijzen wanneer het wordt opgeslagen, en het kan nodig zijn om meer te betalen voor vracht. als het opgegeven gewicht van de verkoper xiaoqing bij het maken van een logistieke bestelling bijvoorbeeld minder dan 2 kg is, maar het werkelijke pakketgewicht groter is dan 2 kg, wordt de bestelling verzonden via het grote pakket met zorgeloze logistiek en is het vrachttarief hoger dan de vracht van het kleine pakket.


wat moet ik doen als de aangegeven gewichtsfout relatief groot is? wordt het pakket overgebracht naar een ander magazijn?

a: als uw aangiftegegevens onjuist zijn, moeten pakketten mogelijk worden aangepast en opnieuw worden toegewezen aan logistieke kanalen wanneer ze worden opgeslagen, maar ze hoeven niet naar andere magazijnen te worden overgebracht. wanneer u echter de aangifte-informatie invult, moet u nog steeds proberen ervoor te zorgen dat de productdeclaratie-informatie correct is.


vereist cainiao worry-free logistics priority service dat verkopers pro forma facturen opstellen?

a: nee, de pro forma factuur wordt afgedrukt door de logistieke dienstverlener volgens de door de verkoper verstrekte informatie, de verkoper is verantwoordelijk voor de nauwkeurigheid en authenticiteit van de goedereninformatie en de verkoper moet het inklaringsrisico dragen dat wordt veroorzaakt door onderrapportage en niet-waarheidsgetrouwe aangifte.


nadat de goederen naar het magazijn zijn verzonden, kan ik, als het vrachttarief hoog is, het pakket onderscheppen?

a: om de tijdigheid van het pakket te garanderen, als het pakket na ontvangst van het pakket niet smokkelwaar is, wordt het normaal bediend en verzonden. controleer daarom de relevante oplaadnormen voordat u verzendt en selecteer vervolgens het bijbehorende logistieke plan nadat u hebt bevestigd dat er geen fout is opgetreden. als u een logistieke bestelling moet annuleren, moet u annulering aanvragen voordat het pakket met succes door het magazijn is opgehaald of voordat het magazijn ervoor tekent.


wanneer kan ik een verzoek indienen om mijn bestelling te annuleren?

a: u kunt een annulering van een pakket aanvragen totdat het met succes in het magazijn is ontvangen of door het magazijn is ondertekend.


hoe controleer ik mijn logistieke gegevens?

a: het aliexpress-platform geeft de logistieke trackinginformatie rechtstreeks weer op de pagina met bestelgegevens. u kunt ook kijken op de officiële logistieke trackingwebsite van cainiao:global.cainiao.com.


waarom is de notatie van het trackingnummer anders?

a: zorgeloze logistiek verbindt meerdere hoogwaardige logistieke kanalen, het systeem zal op intelligente wijze de optimale kanalen toewijzen en de vrachtbrieven van verschillende kanalen hebben verschillende formaten.
a: het aliexpress-platform geeft de logistieke trackinginformatie rechtstreeks weer op de pagina met bestelgegevens. u kunt ook navraag doen op de tracking-url voor logistieke details die wordt weergegeven op de pagina bestelgegevens.


waarom is mijn trackingnummer gewijzigd?

a: nadat het systeem het vrachtvolgnummer heeft toegewezen, als het kanaal na opslag is aangepast, wordt een nieuw vrachtbriefnummer gegenereerd en weergegeven bij de receptie van de koper, u hoeft alleen maar te verwijzen naar de nieuwste logistieke methoden.


hoe om te gaan met de terugkeer van "cainiao worry-free logistics"?

als het pakket in het buitenland onbereikbaar is, worden de "retour" of "vernietig" maatregelen genomen op basis van de vraag of het logistieke kanaal van de bestelling onbereikbare retouren ondersteunt en de pakketafhandelingsstrategie die door de handelaar is geselecteerd bij het maken van de logistieke bestelling. op dit moment heeft cainiao ervoor gezorgd dat het buitenland de terugkeer van de bewaardienst niet kan leveren, want het geschil is vastgesteld en gekozen dat het buitenland de retourservice van het pakket niet kan leveren, zal het initiatief nemen om het pakket te volgen totdat het pakket binnenlandse express-handtekening, als het pakket niet wordt afgeleverd of verloren gaat in de tijd, actief zal worden betaald, zodat uw compensatie meer zorgeloos is, meer arbeidsbesparend.
opmerking:
1) als de verkoper andere kosten draagt, zoals douanerechten, opslagkosten en andere kosten vanwege de redenen van de koper en verkoper. de verkoper moet de vergoeding binnen 7 werkdagen na ontvangst van de kennisgeving van de retourzending op de cainiao-ophaalrekening betalen: ae-revenue@alibaba-inc.com en het retouradres opgeeft, anders wordt het verwijderd zoals verlaten.
2) voor de plaats van niet-levering en retour na de voltooiing van de douane-inklaring in het land van bestemming, heeft het platform overeenkomstige online diensten geleverd, raadpleegt u de beschrijving van de service die niet kan worden geleverd en geretourneerd:https://sale.aliexpress.com/zh/__pc/seller/undelivered.htm



hoe de vracht van "cainiao worry-free logistics" te betalen?

a: 1. nadat het pakket uit het magazijn is verzonden, worden internationale verzendkosten en andere kosten gemaakt en het systeem zal de verzendkosten automatisch van de alipay-rekening aftrekken.
2. als u gebonden bent aan een binnenlandse alipay-rekening, zal het systeem de vracht eerst automatisch van de binnenlandse alipay-rekening aftrekken, als de binnenlandse alipay-rekening niet gebonden is, zal het systeem automatisch amerikaanse dollars aftrekken van de internationale alipay-rekening van de verkoper (omgerekend volgens de dagelijkse wisselkoers).


kunnen de verzendkosten van "cainiao worry-free logistics" maandelijks worden verrekend?

a: de maandservice wordt momenteel niet ondersteund.


kunnen verzendkosten worden gefactureerd?

a: u kunt contact opnemen met de klantenservice om een factuur uit te reiken, alleen een vrije-tekstfactuur opgeven en geen btw-factuur.


ik heb "cainiao worry-free logistics" gebruikt, wat als de koper een geschil indient?

a: nadat de koper een geschil heeft geïnitieerd over het niet-ontvangen van de goederen, hoeft de verkoper niet te reageren en komt het platform rechtstreeks tussenbeide om de status van de logistiek te verifiëren en de verantwoordelijkheid te beoordelen.
herinnering: geschillen veroorzaakt door niet-logistieke problemen moeten nog steeds door de verkoper zelf worden afgehandeld.


ik gebruikte "cainiao worry-free logistics", maar waarom moet het systeem opnieuw reageren op geschillen?

a: als u cainiao worry-free logistics gebruikt en vaststelt dat het een logistieke verantwoordelijkheid is, zal het platform ingrijpen zonder uw reactie, maar als het wordt gedefinieerd als de verantwoordelijkheid van de verkoper in het proces van oordeel, zal uw geschilachtergrond een reactieportaal openen, reageer dan op tijd.


durf het aan om het compensatieproces te betalen te gebruiken, heb je de verkoper nodig om te werken?

a: het is niet nodig dat de verkoper actief is en het geschilpersoneel zal het tijdens het beoordelingsproces behandelen.


is er een limiet aan de betaling?

a: ja, voor een enkele bestelling is de bovengrens van eenvoudige logistieke compensatie 35/60/70 yuan volgens verschillende landen, de maximale compensatie van standaardlogistiek is 300 yuan (als de handelaar de waardegarantie-upgradeservice koopt, wordt deze berekend volgens de verbeterde garantieregels) en de bovengrens van prioritaire logistieke compensatie is 1200 yuan.


hoe controleer ik of ik word betaald?

A: Als de bestelling voldoet aan de betalingsvoorwaarden, zal Cainiao, nadat de klacht is vastgesteld, betalen volgens de offerteafwikkelingsvaluta en platformcompensatiestandaard van uw product op het platform en rechtstreeks betalen op de internationale of binnenlandse Alipay-rekening van uw winkel.
De
aanvraagmethode is als volgt: 1) De


verkoper logt in op
de transactie - > terugbetaling en geschil, klik op de geschilstatus, 
selecteer "Logistieke betaalde bestelling" 2) klik op "Geschildetails" om de compensatiedetails te bekijken


3) Klik op "Betalingsgegevens bekijken" om in te loggen op de Internationale Alipay-pagina 4) Klik op de betalingsgegevens,




Verkopers kunnen zien dat de logistiek het aandurft om de order te betalen of AE het bedrag van de vergoeding ervaart, wat aangeeft dat het de zorgeloze logistieke orderbetaling van het platform is




 


zorgeloze logistieke geschilorders stegen direct naar de platformverwerking, wordt het geschillenpercentage berekend?

a: nee, logistieke problemen worden niet meegeteld.


cainiao worry-free logistics priority service als de koper weigert belasting te betalen, hoe gaat de logistieke dienstverlener daar dan mee om?

a: de algemene logistieke kamer zal contact opnemen met de verkoper, de deadline wordt niet geretourneerd, de termijntijd is over het algemeen 1-3 dagen, meer dan over het algemeen automatisch wordt geretourneerd. het is echter ook mogelijk om direct en zonder voorafgaande kennisgeving retouren te regelen, afhankelijk van de situatie in het land van bestemming.

 

AliExpress Standard Shipping is een hoogwaardige logistieke service gelanceerd door Cainiao Network en biedt AliExpress-verkopers one-stop logistieke oplossingen voor binnenlandse inzameling, internationale distributie, het volgen van logistieke details, logistieke geschillenbeslechting en compensatie na verkoop.


ten eerste, de introductie van de lijn

1. Stabiele kanalen en snelle tijdigheid: Cainiao Network werkt samen met hoogwaardige logistieke dienstverleners om logistieke en distributiediensten over de hele wereld te bouwen. Via het toonaangevende intelligente factureringssysteem, afhankelijk van het land van bestemming, categorie, gewicht en andere factoren, overeenkomend met de beste logistieke oplossing, schatte het kernland de tijdslimiet van 16-35 dagen.
2. Eenvoudige bediening: Een selectie van zorgeloze logistiek met één klik kan de configuratie van vrachtsjablonen voltooien, en belangrijke steden zoals Shenzhen, Guangzhou, Yiwu en andere belangrijke steden bieden gratis deur-tot-deur ophaaldiensten.
3. Het platform onderneemt after-sales: Logistieke geschillen vereisen niet dat de verkoper reageert, en het platform grijpt rechtstreeks in om de logistieke problemen te verifiëren en beoordeelt de verantwoordelijkheid. Geschillen veroorzaakt door logistieke redenen en lage DSR-scores worden niet meegeteld in de accountbeoordeling van de verkoper.
4. Levering gemak: Beijing, Shenzhen, Guangzhou, Dongguan, Foshan, Shantou, Zhongshan, Zhuhai, Jiangmen, Yiwu, Jinhua, Hangzhou, Ningbo, Wenzhou (Yueqing), Shanghai, Kunshan, Nanjing, Suzhou, Wuxi, Fuzhou, Xiamen, Quanzhou, Huizhou, Putian, Qingdao, Changsha, Wuhan, Zhengzhou, Chengdu, Huludao Xingcheng, Baoding Baigou om huis-aan-huis ophaaldiensten te bieden, Verkopers in niet-verzamelgebieden kunnen ze zelf naar het verzamelmagazijn sturen.
5. Zorgeloze betaling: De terugbetaling van geschillen veroorzaakt door logistieke redenen wordt gedragen door het platform en de basiscompensatie is gemaximeerd op 300 YUAN. Bekijk details.
6. Waardegarantie-upgradeservice: Aankoop van goederen waardegarantie upgrade serviceorders, vanwege logistieke redenen veroorzaakt door geschillenteruggaven om waardegarantie-upgradeservice te genieten. Bekijk details


ten tweede, de omvang van de levering en de prijs

1. Omvang van het transport: 254 landen en regio's over de hele wereld, waarvan de Russische ophaalservice bijna 800 zelfophaalkasten in 66 staten en 183 steden op het vasteland van Rusland omvat, en Frankrijk zelf ophalen ondersteunt het hele grondgebied van het vasteland van Frankrijk, met uitzondering van Corsica en andere buitenste eilanden.
Opmerking: Vanwege de onstabiele politieke situatie in Jemen zijn de postdiensten zoals grote pakketten, kleine pakketten, EMS en zorgeloze logistiek die naar de lokale omgeving worden verzonden, opgeschort en moet de hervattingstijd worden bepaald.
In Guatemala werden vanwege een lokale staking de diensten naar de omgeving opgeschort en moet de hervattingstijd worden bepaald. 
2. Factureringsmethode: klein pakket 1 g
tillen, in rekening gebracht per gram. Groot pakket, het werkelijke gewicht en volumegewicht nemen grote waarde gewicht, (volume gewicht: lang (cm) * breedte (cm) * hoogte (cm) / 8000); Europese 25 landen 1g heffen, opgeladen door g; rest van het land, 0,5 kg tillen, per 500 g rekening. De factureringsnormen voor kleine pakketten van algemene goederen, kleine pakketten van niet-algemene goederen en grote pakketten zijn verschillend en sommige landen ondersteunen de levering van grote pakketten goederen niet.
1) Pakketfacturering: Pakket opgegeven gewicht < = 2 kg, en het werkelijke gewicht van het pakket
< = 2 kg, en de eenzijdige lengte van het pakket < = 60 cm, en de lengte + breedte + hoogte van het pakket < = 90 cm; 2) Facturering van groot pakket: het opgegeven gewicht van het pakket > 2 kg, of het werkelijke gewicht van het pakket > 2 kg, of de eenzijdige lengte van het pakket > 60 cm, of de lengte + breedte + hoogte van het pakket > 90 cm;

Download offerte Prijs effectieve tijd: Afhankelijk van de aankondigingstijd Opmerking: Het magazijn berekent de verzendkosten op basis van het gewicht en de afmetingen van het pakket wanneer het in opslag wordt geplaatst.

Tegelijkertijd, als het pakket de oorspronkelijke leveringslimiet voor het logistieke kanaal overschrijdt, zal het magazijn het logistieke kanaal herverdelen en de vracht berekenen, en de werkelijke betalingsvracht kan hoger zijn dan de proefvracht.
Als het bestelpakket van de verkoper Xiaoqing bijvoorbeeld <2 kg weegt en de eenzijdige lengte van het pakket > 60 cm, of de pakketlengte + breedte + hoogte > 90 cm, wordt de bestelling in zorgeloze logistiek door het grote pakket verzonden en is de vracht hoger dan de kleine pakketvracht. Als u per pakket moet verzenden, zorg er dan voor dat uw pakket voldoet aan de verzendvereisten voor het zakje. 3.
 Het land van bestemming kan de retourkosten niet leveren:
Raadpleeg voor meer informatie de beschrijving van de onbestelbare service:http://sale.aliexpress.com/seller/undelivered.htm

 

3. verjaringstermijn

1. geschatte tijdslimiet
1) normale situatie: ongeveer 16-35 dagen om de bestemming te bereiken.
2) behoudens bijzondere omstandigheden (waaronder maar niet beperkt tot: overmacht, douanecontrole, beleidsaanpassing, feestdagen, etc.).
3) vraag de logistiek tijdigheid op:https://ilogistics.aliexpress.com/recommendation_engine_public.htm
2. inzet tijdigheid
met de geleidelijke stabilisatie van de wereldwijde epidemie is onze logistieke tijdigheid volledig teruggekeerd naar het niveau van vóór de epidemie. sinds 0:00 aest op 16 september 2021 is de verbintenisperiode als volgt aangepast, wat kan worden verwezen naar de aankondiging: klik hier om de aanpassingsinhoud te bekijken:
vanaf 0:00 a.m. tijd op 16 september 2021 (online informatie verschijnt), het land van bestemming is de logistieke orderverbintenisperiode van brazilië wordt 75 dagen gehandhaafd en het land van bestemming is andere landen / de duur van de regionale logistieke orderverplichting wordt aangepast naar 60 dagen.
opmerking: voor logistieke bestellingen die vóór 16 september 2021 om 0:00 uur zijn ondertekend.m. aest (met online informatie), als het land van bestemming [rusland, spanje, frankrijk, de verenigde staten, israël, nederland, oekraïne, polen, de republiek korea, duitsland, japan, belgië, tsjechië, wit-rusland, bulgarije, litouwen, saoedi-arabië, letland, estland, singapore, servië, finland, kroatië, turkije, de verenigde arabische emiraten, qatar] is, de verjaringstermijn van de verbintenis blijft 60 dagen en als het land van bestemming een ander land is, blijft de verjaringstermijn van de verbintenis 75 dagen.


ten vierde, onderzoek naar logistieke informatie

1. logistieke details:
het hele proces kan worden gevolgd (behalve voor sommige speciale landen)2. logistiek details aanvraagplatform:
1) aliexpress-platform bestelpagina: aliexpress geeft direct logistieke trackinginformatie weer op de pagina met bestelgegevens.
2) cainiao officiële logistieke tracking website://global.cainiao.com/


【retourinstructies】
(alle bestellingen moeten
ervoor zorgen dat het retouradres waar en nauwkeurig is) de retourzending is onderverdeeld in binnenlandse sectie retour en buitenlandse sectie retour, voornamelijk de volgende verschillende soorten:



1,
het binnenlandse gedeelte van de retourzending 1) in het magazijn storing en uit het magazijn niet retourneren: de logistieke kamer van koophandel offline contact opnemen met de verkoper, regel gratis retour.
a) de opgehaalde goederen

worden door de incassochauffeur van de logistieke handelaar aan de verkoper geretourneerd; b) de zelf verzonden goederen worden door de logistieke dienstverlener aan de verkoper geretourneerd via binnenlandse expreslevering of andere logistieke methoden, en de binnenlandse logistieke kosten worden gedragen door het platform.
2) retournering van verzendfouten: de logistieke kamer neemt offline contact op met de verkoper en stuurt deze terug naar de verkoper via binnenlandse expreslevering of andere logistieke methoden, en de binnenlandse logistieke kosten worden gedragen door het platform.
2. retour

van buitenlands gedeelte: niet in staat om te leveren: retourneren /vernietigen volgens de retourstrategie die door de verkoper is gekozen bij het aanmaken van een logistieke
bestelling. (zorgeloze standaard - rusland zelf ophalen service vanaf 24 augustus 2020 om de "overzeese kan niet bezorgen service")

te openen raadpleeg voor meer informatie de instructies voor
de onmogelijke retourservice 1) als u ervoor kiest om terug te keren, regelt de logistieke dienstverlener de retour en de retourlogistieke vracht wordt door cainiao gedragen binnen 800 yuan, en het overtollige deel wordt gedragen door de handelaar. de door aan- of verkoop veroorzaakte kosten van douanerechten of entrepots komen ten laste van de verkoper. cainiao zal

de verkoper een overeenkomstige vergoeding in rekening brengen; 2) als u ervoor kiest om te vernietigen, zal de logistieke dienstverlener de vernietiging regelen en de kosten worden gedragen door het platform.


ten tweede, vracht- en retourservicekosten voor verzending:
1. verzendkosten voor verzending en retourservice worden in mindering gebracht bij succesvolle uitgaande verzending.
a) als de retourzending

plaatsvindt vóór de succesvolle uitgaande, is de vergoeding niet in mindering gebracht; b) als de retourzending plaatsvindt na de succesvolle uitgaande en voordat de levering succesvol is, is de vergoeding in mindering gebracht en moet de handelaar een klacht over een geschil over de kosten indienen om een terugbetaling van de vracht aan te vragen.
2. de retour-, termijnvracht- en retourservicekosten die

na succesvolle levering worden gegenereerd, worden niet gerestitueerd; wanneer de goederen in beslag worden genomen of vernietigd als gevolg van het falen van de luchtvaartbeveiligingsinspectie of douane-inspectie, geen terugbetaling van vracht- en retourservicekosten en geen compensatie voor het verlies van goederen.
4. als de retourzending niet op tijd kan worden geleverd
vanwege het verkeerde bedrijfsadres / contactgegevensfout, wordt deze bewaard gedurende 1 maand vanaf de datum waarop wordt vastgesteld dat deze niet kan worden geleverd, en de handelaar kan ervoor kiezen om deze zelf op te halen, en het platform zal het verlies van goederen niet compenseren 5. geen hoofdonderdelen, zware delen van de bestelling, niet retourneren, het magazijn wordt 1 maand bewaard,
de handelaar indien nodig, u kunt contact opnemen om er 6 op te halen. tijdens het retourproces van de buitenlandse sectie draagt de verkoper de douanerechten, opslagkosten en andere kosten die de verkoper vanwege de redenen heeft gemaakt. cainiao brengt de verkoper een overeenkomstige vergoeding in rekening.

eerst de service-introductie

"Cainiao Remote Area Collection Service" is een betaalde service met toegevoegde waarde, die AliExpress-verkopers een bredere dekking en een meer gegarandeerde huis-aan-huis ophaalservice biedt, die voornamelijk wordt gebruikt in gebieden die niet kunnen worden gedekt door het bestaande gratis verzamelgebied en het gratis incassogebied voorlopig niet kan worden gebruikt.
Pakketten die via deze service worden opgehaald, worden rechtstreeks naar het Distributiecentrum van Cainiao verzonden voor sortering en internationaal transport.
Op dit moment kunnen de volgende lijnen gebruik maken van de cainiao remote area collection service: Opmerking:
De volgende lijnen zijn niet beschikbaar in het hele land, maar de cainiao remote area collection service kan worden gedekt in de meeste verzamelgebieden, en de specifieke routes kunnen worden verzameld in de stad Zie bijlage: Klik hier om te downloaden
Cainiao Super Economy Global, Cainiao Special Line Economy, Cainiao Special Goods Line - Super Economy, Cainiao Super Economy, Cainiao Super Economy - Shunyou, Cainiao Super Economy - Yanwen, Cainiao Worry-free Logistics - Simple, Cainiao Worry-free Logistics - Standard, Cainiao Big Package Line, Cainiao Special
Goods Line - Standard, Yanwen Airlines Registered Packet, 4PX New Mail Registered Packet, Cainiao Worry-free Logistics - Priority, Cainiao Special Goods Line - Simple, Cainiao Special Goods Line - Fast Op dit moment zijn de volgende lijnen tijdelijk niet toegestaan om cainiao remote area collection service te gebruiken:
China Post gebruikelijke kleine pakket +, SF International Economic Small Package,
Cainiao Line - Standard, SuyouBaofen Postal Registered Packet, China Post Registered Packet, China Post e-Mail Treasure, Cainiao Worry-free Container Shipping (Opmerking: Verschillende routes worden geopend in verschillende provincies, raadpleeg de Cainiao Remote Area Collection Service Coverage Annex voor meer informatie)


ten tweede, hoe te werken

wanneer de koopvaardij online verzendt, zal cainiao automatisch matchen of het tot een afgelegen gebied behoort dat kan worden opgehaald op basis van het door de handelaar ingevoerde ophaaladres, en als het tot het verzamelgebied behoort, kan de handelaar deze service zelf kiezen.
bij verzending moet de handelaar het kleine pakket aan elkaar koppelen en een overdrachtsorder genereren volgens het logistieke kanaal waartoe de goederen behoren, het overdrachtsordernummer en de gedetailleerde bewerkingsstappen verwijzen naar: cainiao remote area collection service instructions


3. kosten en tijdigheid

Factureringsmethode: het eerste gewicht van 2 KG + de verlenging van 1
KG (het eerste gewicht van minder dan 2 KG wordt berekend als 2 KG; de verlenging van minder dan 1 KG wordt berekend als 1 KG), de servicekosten in afgelegen gebieden worden in rekening gebracht volgens verschillende verzendprovincies en bezorgsteden Nadat de voorkeursprijs van Cainiao-subsidies als volgt is (Shanghai, Hangzhou, Yiwu, Guangzhou, Shenzhen, Dongguan 6 steden om gratis ophaaldiensten aan te bieden op het hele grondgebied (administratieve regio's)):

serienummerscheepvaart provincieprovincie van bestemmingEERSTE GEWICHT (2KG)HERLADEN (1KG)VEROUDERING (H)
1anhui (provincie)zhejiang (provincie)4.10.824
2pekingzhejiang (provincie)51.848
3fujian (provincie)guangdong (provincie)4.3248
4gansu (provincie)zhejiang (provincie)52.272
5guangdong provincie - guangzhouguangdong (provincie)gratisgratis24
guangdong provincie - shenzhenguangdong (provincie)gratisgratis24
guangdong provincie - dongguanguangdong (provincie)gratisgratis24
guangdong provincie - foshanguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - zhongshanguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - zhuhaiguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - jiangmenguangdong (provincie)3.40.824
guangdong (provincie) - zhaoqingguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - huizhouguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - shantouguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - chaozhouguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - jieyangguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - shanweiguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - zhanjiangguangdong (provincie)3.40.824
guangdong (provincie) - maomingguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - yangjiangguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - yunfuguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - shaoguanguangdong (provincie)3.40.824
guangdong (provincie) - qingyuanguangdong (provincie)3.40.824
guangdong provincie - meizhouguangdong (provincie)3.40.824
guangdong (provincie) - heyuanguangdong (provincie)3.40.824
6guangxi zhuang autonome regioguangdong (provincie)4.31.248
7guizhou (provincie)guangdong (provincie)52.248
8hebei (provincie)zhejiang (provincie)51.848
9provincie henanzhejiang (provincie)51.848
10heilongjiang (provincie)zhejiang (provincie)6.72.272
11hubei (provincie)zhejiang (provincie)51.848
12hunan (provincie)guangdong (provincie)4.31.848
13jilin (provincie)zhejiang (provincie)6.72.272
14jiangsu (provincie)zhejiang (provincie)4.10.824
15jiangxi (provincie)zhejiang (provincie)4.61.848
16liaoning (provincie)zhejiang (provincie)52.260
17autonome regio binnen-mongoliëzhejiang (provincie)7.6360
18ningxia hui autonome regiozhejiang (provincie)7.6360
19provincie shandongzhejiang (provincie)51.848
20provincie shanxizhejiang (provincie)51.872
21provincie shaanxizhejiang (provincie)52.260
22sjanghaizhejiang (provincie)gratisgratis48
23provincie sichuanzhejiang (provincie)52.260
24tianjin (gemeente)zhejiang (provincie)51.848
25yunnan (provincie)guangdong (provincie)52.248
26provincie zhejiang - hangzhouzhejiang (provincie)gratisgratis24
provincie zhejiang - jinhua non-yiwuzhejiang (provincie)3.30.824
provincie zhejiang - jinhua yiwuzhejiang (provincie)gratisgratis24
provincie zhejiang - ningbozhejiang (provincie)3.40.824
provincie zhejiang - wenzhouzhejiang (provincie)3.40.824
provincie zhejiang - huzhouzhejiang (provincie)3.40.824
provincie zhejiang - jiaxingzhejiang (provincie)3.40.824
provincie zhejiang - shaoxingzhejiang (provincie)3.40.824
zhejiang provincie - quzhouzhejiang (provincie)3.40.824
provincie zhejiang - zhoushanzhejiang (provincie)3.40.824
provincie zhejiang - taizhouzhejiang (provincie)3.40.824
provincie zhejiang - lishuizhejiang (provincie)3.40.824
27gemeente chongqingzhejiang (provincie)52.248
28xinjiang uygur autonome regiozhejiang (provincie)106120
29tibetaanse autonome regioguangdong (provincie)106120
30qinghai (provincie)guangdong (provincie)105120
31hainanguangdong (provincie)10548

 

opmerking:

elke overdrachtsopdracht kan slechts overeenkomen met 1 groot pakket, de eenzijdige grootte van het grote pakket mag niet

groter zijn dan 120 cm, de som van de drie zijden

is niet groter dan 180 cm en het gewicht mag niet groter zijn dan 30 kg; volgens de relevante vereisten moeten pakketten die in sommige gebieden worden verzonden, de afzender hun echte naam opgeven en het id-nummer uploaden; verpakkingsvereisten : handelaars moeten meerdere kleine pakketten verpakken in grote pakketten, die intact en verzegeld moeten zijn, en als uw grote pakket niet aan de norm voldoet, zal de logistieke dienstverlener weigeren uw pakket te accepteren.
face sheet afdrukken: verkopers moeten het afgedrukte overdrachtsvel van tevoren op het overdrachtsformulier plakken buiten het grote pakket op de beheerpagina van de overdrachtsbon.
(elk klein pakket in de grote zak moet nog steeds worden aangebracht met een verzendlabel of een in de wolken gedrukt etiket, als er geen gezichtsvel in het kleine pakket zit, wordt het magazijn behandeld als geen hoofdonderdeel.) )

       vereiste voor gezichtsplaatgrootte: 10 *

15 cm, beschrijving van de behuizing: de verkoper stuurde een groot pakket van shanghai naar het distributiecentrum van cainiao hangzhou

groot pakketgewichtfactureringsbedrag (rmb)opmerking
0,5 KG5.0HET EERSTE GEWICHT VAN 2KG FACTURERING, PRIJS: 5,0 YUAN
1,5 KG5.0HET EERSTE GEWICHT VAN 2KG FACTURERING, PRIJS: 5,0 YUAN
2,5 KG5.9DE EERSTE PRIJS + 1KG VERLENGINGSPRIJS IS 1,8 YUAN / KG
10KG19.4EERSTE GEWICHT PRIJS + 8KG VERLENGINGSPRIJS (1,8 YUAN / KG * 8)

 


4. VEELGESTELDE VRAGEN

1. Wanneer kan ik een aanvraag indienen om de afspraak te annuleren?
A: Voordat het pakket de ontvangen informatie op de ophaallocatie heeft geretourneerd, kan het de overdrachtsopdracht annuleren via de pagina voor het beheer van de overdrachtsorder en heeft de aanbieder van de ophaalservice de verzameling voltooid en het pakket met de ophaalinformatie geretourneerd en kan deze niet annuleren en onderscheppen.
2. Waar kan ik het logistieke traject van het grote pakket bekijken?
A: Verkopers kunnen een klein pakketontvangstnummer gebruiken om het traject in het Cainiao Global Logistics Tracking System(https://global.cainiao.com) op te vragen.
3. Waarom zit ik niet in het gratis collectiebereik, maar kan ik nog steeds geen gebruik maken van de Cainiao Remote Area Collection Service?
A: Op dit moment kan deze service de meeste afgelegen gebieden bestrijken, maar er zullen nog steeds gevallen zijn die niet kunnen worden gedekt in gebieden die te afgelegen zijn, zodat u kunt blijven verzenden volgens de bestaande methoden voor zelfbezorging of zelfbezorging.
4. Hoe weet ik in welke stad mijn pakket wordt afgeleverd? Wat zijn de bijbehorende koerierskosten?
A: Op dit moment kan de pagina voor het maken van kleine pakketten alleen de logistieke dienstverleners weergeven die uw deur in de toekomst zullen ophalen en betekent dit niet dat de echte goederen op het magazijnadres worden afgeleverd. U moet deze kleine pakketlogistieke bestelling eerst maken, nadat de creatie is voltooid, kunt u de bijbehorende logistieke pakketbestelling vinden in de "achtergrond van de handelaar" - "overdrachtsorderbeheer" - "overdrachtsordercreatie" - "Pakket selecteren via de lijst" en controleren welk magazijn het bestemmingsmagazijn is voor de uiteindelijke levering.
"Cainiao East China Distribution Center of AE Hangzhou

Automated Distribution Center (Yuantong Collection)" dat wil zeggen, de ontvangende stad is "Hangzhou" "Cainiao Dongguan Distribution Center levert het vier-partij Dongguan aangepaste magazijn - distributie" dat wil zeggen, de ontvangende stad is "Dongguan"

5. ik heb al eerder "apply for warehouse door-to-door collection" gebruikt, hoe kan ik deze functie nu blijven gebruiken?
a: verkopers kunnen de "apply for warehouse door-to-door collection" blijven gebruiken om te genieten van gratis huis-aan-huisinzameling, stap: klik in de rookie door-to-door collection-module op het chinese adres naast de wijziging en selecteer de service "apply for warehouse door-to-door collection". (voordat u op "magazijndoor-tot-deur-incasso aanvragen" klikt, moet de handelaar bevestigen dat de gratis ophaalserviceprovider ermee heeft ingestemd om aan de deur te verzamelen)


6. wat moet ik doen als mijn pakket na ontvangst niet goed in de distributiepositie is geplaatst?
a: u kunt eerst de geschatte verzendtijd van het pakket controleren, als het de geschatte tijdslimiet heeft overschreden, kunt u eerst de status van uw pakket begrijpen via online overleg. als de logistieke dienstverlener bevestigt dat uw pakket verloren is gegaan, kunt u een screenshot van de communicatie met de logistieke dienstverlener en andere materialen die nodig zijn in het klachtbewijs verstrekken om een klacht in te dienen bij cainiao voor een claim.

5. consultatie, klacht en schadevergoeding

       1. consultatieportaal: de handelaar heeft overleg, controle, klacht en andere zaken voor de overdracht van het grote pakket, u kunt raadplegen via de pagina pakketbeheer, klik op het bijbehorende overdrachtsordernummer online klantenservice, logistieke dienstverlener zal uw consult uitvoeren. openingstijden: maandag t/m zondag: 9:00-18:00 uur, service-uren worden apart aangekondigd tijdens de actieperiode en wettelijke feestdagen.


       2. ingang van de klacht: de handelaar moet een klacht indienen tegen het beschadigde logistieke pakket in de afhaal- en overdrachtsopdracht en de klachtingang is consistent met de bestaande logistieke pakketingang.


       3. klachtenbehandelingsproces
(1) de

handelaar moet een klacht indienen via het systeem binnen de overeengekomen verjaringstermijn volgens het type
klacht; (2) wanneer de klacht wordt gestart, moet de handelaar voldoende bewijsmateriaal via het systeem leveren en het resultaat van het klachtoordeel wordt binnen 10 natuurlijke dagen in het systeem teruggekoppeld, als er binnen 10 natuurlijke dagen geen overeenstemming wordt bereikt, kan de handelaar online een beroep instellen, is het beroep 15 dagen geldig en belooft cainiao binnen één werkdag in te grijpen; (3) nadat de goederen in het afhaalmagazijn zijn aangekomen, onder de veronderstelling dat de buitenverpakking van het grote pakket intact is en er geen duidelijk bewijs is waaruit blijkt dat het de verantwoordelijkheid van de logistieke dienstverlener is, zal de logistieke dienstverlener geen compensatie betalen en is het aantal interne kleine pakketten onderworpen aan de feitelijke opslaginformatie van het distributie-entrepot.
(4) elke afzonderlijke bestelling mag niet meer dan 2 klachtenmogelijkheden bevatten

       4. bewijs van klacht en standaard van betaling

 

primair type klachtduur van de klachtenvoorbeeldbewijsregelsverjaringredenen
voor vrijstelling (voor vrijstelling moet relevante ondersteunende materialen worden verstrekt)
betalingscriteria
het werd niet opgeslagen na het ophalenlogistieke bestellingen worden aangemaakt vanaf 30 kalenderdagenhet pakket gaat verloren nadat het is overhandigd aan de ontvangende logistieke dienstverlener1. orderinformatie over
handelstransacties, productnaam, aantal stuks, gewicht 2. door het systeem

geregistreerde informatie in verband met grote pakketten en kleine pakketten 3. ander bewijs dat het fysieke pakket is overhandigd aan de logistieke dienstverlener (bijv. verzendvideo, foto's, screenshots bevestigd door de logistieke dienstverlener dat het verlies mogelijk is, enz.)
72 uurnadat het grote pakket in het magazijn is aangekomen, wordt de outsourcing niet beschadigd;de vergoeding op basis van de werkelijke verlieswaarde (op basis van de werkelijke transactieprijs van de order op het online handelsplatform) mag niet hoger zijn dan het maximale bedrag van de compensatie dat is gespecificeerd in het logistieke product dat door het kleine pakket wordt gebruikt.

 

*let op: dit klachtentype is alleen van toepassing op bovenstaande betaalde diensten, let op de geldigheidsduur van de klacht, de overuren worden niet geaccepteerd.



【verzendsjabloon instelling stap instructies】【verzendgids】 【single order verzending video tutorial】 【bulk verzending video tutorial】

TEN TWEEDE, VIA DE SOFTWARE VAN DERDEN WERELDWIJDE HANDELSASSISTENT, SNELLE PULS ENKELE SCHAT, SNELLE VERKOOP ERP, PUYUAN ONLINE WINKELWIZARD, BESTELWIZARD, ENZ. VOOR ONLINE LEVERINGSACTIVITEITEN


【Global Trading Assistant Operation Guide】 【Shop Secret Operation Guide】 【Speed Pulse Single Treasure Operation Guide】 【Quick Sale ERP Operation Guide】 【Puyuan Online Shop Wizard, Order Wizard Operation Guide】 【Speed Cat ERP Operation Guide】


TEN DERDE, HET KOPPELEN VAN DE ONLINE DELIVERY API-INTERFACE, VIA ZIJN EIGEN ERP VOOR ONLINE LEVERINGSACTIVITEITEN


【Docking API Shipping Guide】 【API Interface Document】 【Api-toestemming toepassen】


2. specificaties van de ophaalservice

1. startstandaard: er is geen limiet aan het aantal deur-tot-deur pakketten ener is geen gratis huis-aan-huis collectie vanaf 1 stuk.
2. afspraak afhalen: nadat de verkoper online een afhaalbestelling heeft aangemaakt, neemt de klantenservice binnen 24 uur contact met u op om een afspraak te maken voor de huis-aan-huis ophaaltijd.
3.
voorraadvereisten: 1) nadat de verkoper online een logistieke bestelling heeft gemaakt, moet hij het verzendetiket of het gezichtsvel met cloudafdruk afdrukken en plakken dat door aliexpress voor elk klein pakket wordt geleverd.
2) de consolidatie van kleine pakketten moet het magazijn op het grote pakket aangeven, zoals: cainiao standard logistics - shenzhen warehouse. een lijst met kleine pakketten moet aan het grote pakket worden bevestigd, met vermelding van het aantal kleine pakketten dat erin zit.
3) de verkoper bevestigt dat de verpakking in goede staat is, verpakt alle kleine pakketten die moeten worden opgehaald in grote pakketten en bereidt twee kopieën voor van de overdrachtsgegevens of leveringslijst (de inhoud omvat de contactgegevens van de verkoper, het aantal grote pakketten, het gewicht van de grote pakketten, het aantal kleine pakketten, het ontvangende magazijn en de lijst met vrachtbrieven voor kleine pakketten).

iii. overdrachtsregels

1. op het moment van overdracht is het noodzakelijk om de integriteit van de buitenverpakking te bevestigen.
2. wanneer het incassopersoneel aan de deur komt om op te halen, moet het incassopersoneel de verkoper het overdrachtsformulier verstrekken, moet de verkoper het incassopersoneel een gedetailleerde lijst verstrekken en ondertekenen en schrijven de twee partijen de overdrachtsdatum en -tijd voor bewaring. de overdrachtsopdracht en de gedetailleerde lijst, de verkoper en het ophaalpersoneel moeten elk een kopie bewaren voor latere audits.
3. wanneer u binnenlandse expreslevering gebruikt, plaatst u een leveringslijst in de grote doos en bewaart u de binnenlandse expresleveringslijst en een leveringslijst voor latere controle.
speciale opmerking: als de verkoper de overdrachtslijst / leveringslijst niet verstrekt / plaatst, prevaleert het werkelijke aantal pakketten dat in het magazijn is ontvangen en het enkele nummer. grote pakketten van kleine en middelgrote pakketten zijn minder en de logistieke dienstverlener is niet verantwoordelijk.

 


4. voorzorgsmaatregelen voor het verzamelen

1. Druk het verzendetiket of het wolkafdrukplaatblad af:
1) Zorg ervoor dat u het verzendetiket of het wolkafdrukvlakvel afdrukt om op de buitenverpakking van het pakket te plakken, als de verzender niet de verkoper zelf is (de verkoper moet het pakket bijvoorbeeld rechtstreeks van Taobao of de leverancier naar het magazijn verzenden, de verzender is de Taobao-verkoper of -leverancier en de geadresseerde het magazijn van de logistieke dienstverlener is), zorg er dan ook voor dat u de verzender vraagt om het verzendlabel of het in de wolken bedrukte frontsheet naar de buitenverpakking te maken.
2) Het magazijn zal het verzendetiket of het in de cloud afgedrukte frontsheet niet afdrukken en het pakket zonder het verzendlabel of het in de cloud afgedrukte frontsheet wordt behandeld als geen hoofdonderdeel. Geen enkele hoofdonderdeel wordt gedurende meer dan 6 maanden na het begin van ontvangst op uniforme wijze vernietigd. 2. Plaats de verzendlijst: Verpak alle te verzamelen pakketten in grote pakketten en voeg een lijst met kleine pakketten toe aan

het grote pakket en geef speciaal het aantal kleine pakketten aan. Als de verkoper de lijst niet plaatst en ervoor zorgt dat het grote pakket en het kleine pakket klein zijn, is de logistieke dienstverlener niet verantwoordelijk.

3. Let bij het verpakken van de goederen, om de werkingsefficiëntie en verzendtijd van het pakket te verbeteren, op de volgende zaken (onbevredigende verpakking kan leiden tot retourzendingen, dus de vertraging veroorzaakt door de verkoper moet worden gedragen): 1) Het uiterlijk van het pakket kan de woorden of logo's van de koerier of het verzendbedrijf niet onthullen of de koeriersrekening rechtstreeks plakken;

2) Vermijd het gebruik van
productverpakkingen of naakte verpakkingen rechtstreeks (d.w.z. de goederen kunnen niet in transparante zakken worden verpakt); 3) moet
standaard verzendetiketten of cloudprint-gezichtsvellen gebruiken (de grootte van
het frontvel mag niet groter zijn dan 10cmX15cm, vermijd het gebruik van kleurendruk); 4) Bundel niet meerdere pakketten samen, gebruik een groot pakket om dezelfde partij goederen samen te verpakken; 5) Voor lichtgevende producten (zoals lichtgevende schoenen) moet de binnenkant in dozen worden verpakt en ervoor zorgen dat de buitenverpakking niet door het licht gaat.
6) Voor fragiele of scherpe producten, versterk de verpakking om schade aan het pakket tijdens het transport te voorkomen.

gevallen van onjuiste verpakking
het oppervlak van het pakket mag de woorden of het logo van de koerier of het verzendbedrijf niet onthullen
het oppervlak van de goederen kan niet rechtstreeks worden bevestigd aan de binnenlandse expresleveringsfactuur
kan niet naakt gedragen worden
zorg ervoor dat u het verzendetiket of het in de wolken bedrukte frontvel afdrukt en op de buitenverpakking van het pakket plakt, anders zal het magazijn het als een meesterloos onderdeel behandelen
De buitenverpakking moet worden aangebracht met een standaard verzendetiket of een bedrukte bekledingsvel en de grootte mag niet groter zijn dan 10 cm X 15 cm
voor lichtgevende producten moet de binnenkant in dozen worden verpakt en ervoor zorgen dat de buitenverpakking niet door licht gaat



1) op dit moment heeft de ophaaldienst beijing, shenzhen, guangzhou en andere delen van het land bestreken, zoals beschreven in de volgende tabel.
2) hong kong magazijn en weihai magazijn worden niet verzameld, en handelaren kunnen zelf verzenden of verzenden naar het magazijn. 3) in de verzamelruimte wordt 1 stuk
gratis opgehaald.
4) buiten het verzamelgebied moet de verkoper het pakket zelf naar het magazijn verzenden via binnenlandse expreslevering (de kosten van levering aan het magazijn moeten door de verkoper worden gedragen).
5) op dit moment wordt de pre-functie van de online toegang tot de ophaalservice (groepspakketverzameling): de tijd die door de chauffeur wordt geregistreerd om het grote pakket noedels op te halen en te scannen, gebruikt als de tijd voor logistiek om toegang te krijgen tot internet. met behulp van de internet pre-functie business, het pakket internettoegang tijd kan variëren van 12 tot 48 uur van tevoren. specifieke details klik hier om [speciale herinnering] te bekijken
u moet het pakket binnen 5 werkdagen na het maken van de logistieke bestelling per ophaal- of zelfpost aan de logistieke dienstverlener overhandigen en zorgen voor de succesvolle weergave van de ophaal- of handtekeninginformatie (opmerking: 2 werkdagen zijn vereist voor magazijnverzameling / 1 werkdag moet worden gereserveerd voor de zelf-mailmethode, geef het magazijn de tijd voor vrachtverwerking en informatie online weergave), als de verzending vertraging heeft, kunt u niet genieten van de zorgeloze standaardcompensatie.


1. omvang van de inzameling

shanghai, hangzhou, yiwu, guangzhou, shenzhen, dongguan 6 steden om het hele grondgebied (administratieve regio) gratis ophaalservice te bieden: het gebied in de volgende tabel voor het chauffeursvrije ophaalbereik, de resterende gebieden van de bovenstaande 6 steden door expreslevering voor gratis afhaling, maak een logistieke bestelling voor expresophaling, u moet de functie [verpakkingsbeheer] gebruiken voor verpakking, na de voltooiing van de verpakking neemt de ophaaltaak het initiatief om naar het koeriers ophaalpersoneel te sturen, u hoeft niet het initiatief te nemen om contact op te nemen (expres ophaalbevel neem geen contact op met de chauffeur ophaalcontact). de werking van de pakketfunctie kan verwijzen naar de "cainiao collection internet pre-service instructions"

1) De
verkoper kan zorgeloze logistiek gebruiken om de bestelling te verzenden die de koper een bestelling heeft geplaatst en zorgeloze logistiek heeft geselecteerd; 2) Als de koper een bestelling plaatst, belooft de logistieke oplossing die de koper kiest de tijd te leveren≥ de zorgeloze logistiek de levertijd belooft, kan de verkoper ook zorgeloze logistiek gebruiken om te verzenden.
* Het merk en model van mobiele telefoon- of tabletproducten die naar Rusland worden verzonden, moeten van tevoren worden geregistreerd bij de lokale Russische autoriteiten (de geregistreerde producten zijn te vinden op de http://www.eurasiancommission.org/en/docs/Pages/notif.aspx), als ze steekproefsgewijs worden gecontroleerd door de Russische douane, loopt het pakket het risico te worden geretourneerd.
Volgens de voorschriften van de Chinese douane: Voor een enkel pakket met een aangegeven hoeveelheid van meer dan (exclusief) 5000RMB of met een gewicht van meer dan (exclusief) 100KG, is een officiële douaneaangifte vereist.
Dat wil zeggen, als de handelaar het pakket buiten de limiet exporteert, moet hij een formeel douaneaangifteformulier (douaneaangifte volmacht), boxlijst, factuur en verkoopcontract aan het pakket toevoegen. Als u dit niet doet, kan dit leiden tot het retourneren van het pakket.
De Franse ophaalservice in de Worry-Free Logistics Standard is beperkt tot $ 23 of
minder per pakketbestelling vanwege het douanebeleid van het land van bestemming. De ophaalservice in de zorgeloze logistieke standaard is commerciële douane-inklaring en levering in Rusland, let dan speciaal op de volgende Russische douanevereisten voor handelaren die naar Rusland verzenden: 1) De koper moet het paspoortnummer, de volledige naam van het paspoort, de
uitgiftedatum van het paspoort opgeven en de overeenkomst voor douane-inklaringsautorisatie online ondertekenen, als de koper deze niet volledig kan verstrekken of niet volledig kan verstrekken, kan het pakket in Rusland de douane-inklaring niet voltooien en worden geretourneerd

2) De nieuwste voorschriften van de Russische douane sinds 1 januari 2020, consumenten kunnen overzeese pakketten ontvangen ter waarde van minder dan 200 euro per persoon per dag en wegen minder dan 31 kg. Als het pakket dit gewicht of deze
hoeveelheidslimiet overschrijdt, is er een douanerecht, dat door de koper wordt gedragen 3) Meer dan 5 goederen kunnen niet worden verzonden in een enkel pakket van dezelfde SKU, dat wil zeggen, als er meer dan 5 goederen in hetzelfde pakket met dezelfde SKU zijn, als het pakket door de Russische douane wordt geïnspecteerd op het moment van invoerinklaring, zal de douane het beschouwen als een niet-zelfgebruiksartikel en weigeren het in te klaren en terug te sturen. Hetzelfde model, maar verschillende kleuren, verschillende maten, enz. worden beschouwd als verschillende SKU's. Links
naar relevante regelgeving op de officiële website van Rusland: http://tsouz.ru/Docs/IntAgrmnts/Pages/fizlica.aspx ter referentie.

zorgeloze logistiek gebruiken om de bestelling te verzenden die de koper een bestelling heeft geplaatst en zorgeloze logistiek heeft geselecteerd; 2) Als de koper een bestelling plaatst, belooft de logistieke oplossing die de koper kiest de tijd te leveren≥ de zorgeloze logistiek de levertijd belooft, kan de verkoper ook zorgeloze logistiek gebruiken om te verzenden.
* Het merk en model van mobiele telefoon- of tabletproducten die naar Rusland worden verzonden, moeten van tevoren worden geregistreerd bij de lokale Russische autoriteiten (de geregistreerde producten zijn te vinden op de http://www.eurasiancommission.org/en/docs/Pages/notif.aspx), als ze steekproefsgewijs worden gecontroleerd door de Russische douane, loopt het pakket het risico te worden geretourneerd.
Volgens de voorschriften van de Chinese douane: Voor een enkel pakket met een aangegeven hoeveelheid van meer dan (exclusief) 5000RMB of met een gewicht van meer dan (exclusief) 100KG, is een officiële douaneaangifte vereist.
Dat wil zeggen, als de handelaar het pakket buiten de limiet exporteert, moet hij een formeel douaneaangifteformulier (douaneaangifte volmacht), boxlijst, factuur en verkoopcontract aan het pakket toevoegen. Als u dit niet doet, kan dit leiden tot het retourneren van het pakket.
De Franse ophaalservice in de Worry-Free Logistics Standard is beperkt tot $ 23 of
minder per pakketbestelling vanwege het douanebeleid van het land van bestemming. De ophaalservice in de zorgeloze logistieke standaard is commerciële douane-inklaring en levering in Rusland, let dan speciaal op de volgende Russische douanevereisten voor handelaren die naar Rusland verzenden: 1) De koper moet het paspoortnummer, de volledige naam van het paspoort, de
uitgiftedatum van het paspoort opgeven en de overeenkomst voor douane-inklaringsautorisatie online ondertekenen, als de koper deze niet volledig kan verstrekken of niet volledig kan verstrekken, kan het pakket in Rusland de douane-inklaring niet voltooien en worden geretourneerd

2) De nieuwste voorschriften van de Russische douane sinds 1 januari 2020, consumenten kunnen overzeese pakketten ontvangen ter waarde van minder dan 200 euro per persoon per dag en wegen minder dan 31 kg. Als het pakket dit
gewicht of deze hoeveelheidslimiet overschrijdt, is er een douanerecht, dat door de koper wordt gedragen 3) Meer dan 5 goederen kunnen niet worden verzonden in een enkel pakket van dezelfde SKU, dat wil zeggen, als er meer dan 5 goederen in hetzelfde pakket met dezelfde SKU zijn, als het pakket door de Russische douane wordt geïnspecteerd op het moment van invoerinklaring, zal de douane het beschouwen als een niet-zelfgebruiksartikel en weigeren het in te klaren en terug te sturen. Hetzelfde model, maar verschillende kleuren, verschillende maten, enz. worden beschouwd als verschillende SKU's. Links
naar relevante regelgeving op de officiële website van Rusland: http://tsouz.ru/Docs/IntAgrmnts/Pages/fizlica.aspx ter referentie.



cainiao speciale goederen etc.

bewijs- en compensatiecriteria voor online verzendklachten

【herinnering】 alleen de volgende online leveringsregels ondersteunen online klachten:

1. China Post Geregistreerd Pakket
2. China Post Usual Packet +
3. 4PX Nieuwe Post Aangetekend Pakket
4.4PX Nieuwe Post Economische Pakket
5. Yanwen Airlines Geregistreerd Pakket
6. Cainiao Super Economie-Yanwen
7. Cainiao Super Economy-Shunyou
8. SF International Economy Pakket
9. Cainiao Super Economie
10. Cainiao Special Goods Line -Super Economy 11. Cainiao Special Goods Line - Eenvoudig 12. Cainiao Speciale Lijn Economy 13. Cainiao Special Goods Line - Standaard 14. Cainiao Groot




Pakket Lijn
15. Rookie Super Economy Global
16. Rookie Special Goods Line - Mark Fast

 




1. klachtenportaal






2. klachtenafhandeling


de online leveringsklacht die op het aliexpress-platform wordt gegenereerd, wordt behandeld door de klantenservice van cainiao en het klachtenafhandelingsproces is als volgt:
(1) de handelaar moet een klacht indienen bij de logistieke dienstverlener via het systeem binnen de overeenkomstige tijdslimiet volgens verschillende klachtitems, elke logistieke orderhandelaar is beperkt tot 2 klachtmogelijkheden, let op het kiezen van het juiste klachttype en let op de tijdslimiet voor de klacht die moet worden geïnitieerd, na initiatie kunt u geduldig wachten op het resultaat van de klacht.
(2) binnen 10 natuurlijke dagen na het inleiden van de klacht zal de logistieke dienstverlener de verwerkingsresultaten terugsturen naar het platform; als er binnen 10 natuurlijke dagen geen overeenstemming wordt bereikt, kan de handelaar online een beroep instellen, is het beroep 15 dagen geldig en belooft cainiao binnen één werkdag in te grijpen.
(3) voor de klacht die door de koper wordt ingediend na ondertekening voor ontvangst, zal de logistieke dienstverlener de klacht niet betalen onder de veronderstelling dat de buitenverpakking intact is en er geen duidelijk bewijs is waaruit blijkt dat dit de verantwoordelijkheid van de logistieke dienstverlener is.



3. bewijs- en compensatienormen voor klachten


(1) voor de klachten die door de handelaar via het systeem bij de logistieke dienstverlener worden ingediend, wordt de verantwoordelijkheid beoordeeld in overeenstemming met de regels voor klachtbewijs in de volgende tabel, en in het geval dat de klacht wordt vastgesteld, wordt de vergoeding rechtstreeks door cainiao in mindering gebracht op de borg van de logistieke handelaar of de logistieke servicekosten die door de logistieke dienstverlener zijn geïnd en aan de handelaar zijn betaald.
(2) het bedrag van de compensatie voor alle logistieke routes wordt betaald in rmb en de wisselkoers tussen usd en rmb is gebaseerd op de wisselkoers van de eerste natuurlijke dag van de maand waarin de betaling wordt gegenereerd.
(3) er zijn verschillen in de compensatienormen van elke logistieke lijn, zie de invoering van de route voor specifieke normen.
(4) alleen de rookie special line economy, the rookie special goods line - super economy (european direction) ondersteunt de klacht "size discrepantie" en de rest van de lijnen ondersteunt deze niet.
(5) voor andere klachten dan deze overeenkomst zal cainiao niet tussenkomen in de behandeling ervan en worden opgelost door de handelaar en de logistieke dienstverlener



primair type klacht

tijdigheid voor handelaren om klachten te initiëren (vanaf het maken van logistieke bestellingen)

voorbeeld

bewijsregels

verjaring

disclaimer criteria en reikwijdte

het bedrag van de vordering

verloren/korte lading

120 dagen

de goederen gaan verloren in het magazijn van de logistieke dienstverlener of tijdens de leveringsoperatie

1. orderinformatie over
handelstransacties, productnaam, aantal stuks, gewicht 2. de handelaar klaagt dat de consument de goederen niet heeft ontvangen en het

pakket is ontvangen / ondertekend, het pakket niet correct is afgeleverd bij het lokale postkantoor dat overeenkomt met het adres van de koper, en de dienstverlener kan de status van de goederen niet bevestigen (voor economische pakketten, raadpleeg de leveringsverplichting bij de introductie van de bijbehorende logistieke route) 3. het afleveradres veroorzaakt door de logistieke dienstverlener is onjuist en het
pakket wordt niet correct afgeleverd bij het lokale postkantoor dat overeenkomt met het adres van de koper 4. bewijs van
korte belading van goederen door de consumentzijde 5. de handelaar bewijst dat de ontvangst van de leveringsorder of het effectieve bewijs van het zelfleveringsmagazijn geldig is

72 uur

geen disclaimer

Volgens de werkelijke verlieswaardecompensatie (gebaseerd op de

werkelijke
transactieprijs van de bestelling
in AliExpress), is de
bovengrens van compensatie voor elke regel als volgt: 1) China Post geregistreerd pakket: 300 yuan 2) China Post gewoon pakket +: niet meer dan het maximale bestelbedrag dat kan worden gebruikt voor platte pakketten 3) 4PX nieuw post aangetekend pakket: 300 yuan 4) 4PX nieuw post economisch pakket: 300

5) Yanwen Airlines
geregistreerd pakket: 300 yuan
6) Cainiao Super
Economy - Yanwen: 300 yuan 7) SF International Economic Package:
300 yuan 8) Cainiao Super Economy - Shunyou: 300 yuan
9) Cainiao Super Economy: Russisch 14 yuan / Europees 35 yuan / andere 35 yuan 10) Cainiao Special Goods Line
- Super Economy: Russische 14
yuan / Europese richting
35 yuan 11) Cainiao Special Goods Line - Eenvoudig: 35 yuan 12)
Cainiao Special Line Economy: 35
yuan 13) Cainiao Special Goods Line - Standaard: 300 yuan 14) Cainiao Bag Line: 800 yuan 15) Rookie Super
Economy Global: 35 yuan 16) Rookie speciale goederen lijn - standaard express: 300 yuan

de goederen zijn beschadigd

120 dagen

de buitenverpakking van de goederen of de goederen zijn beschadigd tijdens het magazijn of de distributie van de logistieke dienstverlener

1. bestelinformatie van de handelaarstransactie, productnaam, aantal
stukken en foto's van de beschadigde goederen vóór de niet-ondertekende 2. de logistieke dienstverlener geeft informatie over de backhaul van de pakketschade

72 uur

geen disclaimer

Outsourcing Damage: Vergoeding volgens 10%

van de werkelijke waarde
van het pakket (op basis van

de werkelijke transactieprijs van de bestelling in AliExpress) 1) China Post geregistreerd pakket: 30 yuan 2) China Post gewoon pakket +:
niet meer dan 10% van het maximale bestelbedrag dat kan worden gebruikt voor flat packet 3) 4PX nieuw post aangetekend pakket: 30 yuan 4) 4PX New Mail
Economic Packet: 30 yuan 5)
Yanwen Airlines geregistreerd pakket: 30 yuan 6) Cainiao Super Economy - Yanwen: 30 yuan
7) SF International Economic Packet: 30 yuan
8) Cainiao Super Economy - Shunyou: 30 yuan
9) Cainiao Special Goods Line - Eenvoudig: 3,5 yuan
10) Cainiao Special
Goods Line - Standaard: 30 yuan 11) Cainiao Large Package
Line: 80 yuan 12) Cainiao Special Goods Line - Standard Speed: 30 Yuan
Schade aan interne
inhoud: Schade aan interne items als gevolg van logistieke leveranciers, compensatie volgens de werkelijke waarde van het pakket (op basis van de werkelijke transactieprijs van de bestelling in AliExpress) wordt gecompenseerd 1) China Post geregistreerd pakket:
300 yuan
2) China Post gewoon
klein pakket +: niet meer dan het maximale bestelbedrag dat kan worden gebruikt in het platte pakket 3) 4PX
nieuw post aangetekend pakket: 300
yuan 4) 4PX nieuw post economisch pakket: 300 yuan 5) Yanwen Airlines geregistreerd pakket: 300 yuan 6) Cainiao Super Economy - Yanwen: 300
yuan 7) SF

International Economic Packet: 300 yuan 8) Cainiao Super Economy - Shunyou: 300 yuan 9) Cainiao Special Goods Line - Eenvoudig: 35 yuan
10) Cainiao Special Goods Line - Standaard: 300 yuan
11) Cainiao Bag Line: 800 yuan

12) Rookie speciale goederen lijn - standaard snel: 300 yuan

leveringsfouten veroorzaakt door de logistieke dienstverlener

120 dagen

de logistieke dienstverlener maakt een fout tijdens de werking van de goederen, waardoor de koper tekent voor de ontvangst, of om de pakketfout te vinden na ondertekening voor de goederen

1. orderinformatie voor
verkoperstransacties, productnaam, aantal stuks 2. de consument bewijst dat de ontvangen goederen niet in overeenstemming zijn met de verhandelde goederen

72 uur

geen disclaimer

1, heeft het originele pakket niet gevonden, volgens de

werkelijke
verlieswaardecompensatie (gebaseerd
op de werkelijke transactieprijs van de bestelling in AliExpress als standaard) 1) China Post geregistreerd pakket: 300 yuan 2) China Post gebruikelijk klein
pakket +: niet meer dan het maximale bestelbedrag dat kan worden gebruikt in het platte pakket 3) 4PX nieuw post geregistreerd pakket: 300 yuan 4) 4PX nieuw post economisch pakket: 300 yuan

5) Yanwen Airlines
geregistreerd pakket: 300 yuan
6) Cainiao Super
Economy - Yanwen: 300 yuan 7) SF International Economic Package:
300 yuan 8) Cainiao Super
Economy - Shunyou: 300 yuan 9) Cainiao Special Goods Line - Eenvoudig: 35 yuan 10) Cainiao Special Goods Line - Standaard: 300

11) Rookie bag lijn: 800 yuan
12) Rookie speciale goederen lijn - standaard snelheid: 300 yuan

2. als het verkeerde pakket moet worden geretourneerd of opnieuw toegewezen, regelt en draagt de logistieke dienstverlener de relevante kosten

geschillen over vergoedingen

60 dagen

1. gewichtsverschil: het verschil tussen de weging en het werkelijke gewicht van de goederen door de logistieke dienstverlener is groter dan 50 g (10 g voor economische logistiek), waardoor de handelaar de logistieke kosten te veel betaalt

gewichtsverschil:

1. handelaren presenteren
bewijs van goederen en verpakkingsgewicht 2. de logistieke dienstverlener zorgt voor een geldige duidelijke video of foto van de weging, of een geldige gewichtsregistratie tijdens het leveringsproces

72 uur

gewichtsverschil: de verantwoordelijkheid van de logistieke dienstverlener, geen vrijstelling

de logistieke dienstverlener is vrijgesteld van aansprakelijkheid voor het retourneren van het pakket vanwege de redenen van de handelaar

grootteverschil: aansprakelijkheid van de logistieke dienstverlener, geen vrijstelling

gewichtsverschil:

1, standaard logistiek: weging en

werkelijk gewichtsverschil is groter dan 50 gram,

de logistieke dienstverlener betaalt de extra vracht die door de verkoper wordt betaald vanwege het gewichtsverschil; 2, economische logistiek: het verschil tussen de weging en het werkelijke gewicht is groter dan 10 gram, en de logistieke dienstverlener betaalt de extra vracht die door de verkoper is betaald vanwege het gewichtsverschil;

120 dagen

2. de verzender heeft de verzendkosten niet geretourneerd of de handelaar betwist de retour verzendkosten

pakket retourneren:

1. de handelaar legt de
retourzending van de goederen en de redenen voor het retourneren van het pakket door de niet-handelaar uit naar het relevante bewijsmateriaal 2. de logistieke dienstverlener geeft de informatie terug dat het pakket te zwaar en te groot is

1. volgens de retourvoorwaarden van elke regel, raadpleegt u de retourvoorwaarden van de regel.

* als het geretourneerde pakket moet worden geretourneerd aan de verkoper, zijn de terugbetaalde verzendkosten onderworpen aan de aankondiging van de logistieke dienstverlener op het aliexpress-platform.

60 dagen

3. discrepantie in grootte (alleen cainiao special line economy, cainiao special goods special line - super economy (ouxiang) ondersteunen dit klachttype)

de handelaar presenteerde drie foto's van de herstelde grootte van het pakket:
1. gebruik de buitenverpakking van de verpakking om de liniaal te meten om de lengte, breedte en hoogte te meten om ervoor te zorgen dat de graad duidelijk en leesbaar is.
2. gebruik voor dezelfde goederen die consistent zijn met het aantal handelsorders een liniaal om de lengte, breedte en hoogte te meten om ervoor te zorgen dat de graad duidelijk en leesbaar is.
3. dezelfde goederen die consistent zijn met het aantal handelsorders worden in de buitenverpakking van het pakket geladen (als er vulmiddel is, herstel dan de lading samen) en gebruik de liniaal om de lengte, breedte en hoogte te meten om ervoor te zorgen dat de graad duidelijk en leesbaar is.
opmerking: het pakketvolume moet worden gemeten in een natuurlijke, vlakke, niet-gecomprimeerde toestand.

als het verschil tussen de maatmeting en de werkelijke grootte van de logistieke dienstverlener groter is dan 3 mm, zal de logistieke dienstverlener de extra vracht terugbetalen die door de handelaar is betaald vanwege het verschil in groottemeting.

 

 

中文名称英文名称填写发货通知API
serviceName
可达国家
卖家自定义-中国Verzendmethode van de verkoperAnder查看详情
顺丰速运SF ExpressSF查看详情
希杰物流CJ_LOGISTICSCJ查看详情
希凯易专线CKE ExpressCKE查看详情
韩国邮政POSTKRPOSTKR查看详情
139俄罗斯专线139 ECONOMISCH pakketECONOMISCH139查看详情
飞特物流Flyt ExpressFLYT查看详情
J-NET捷网J-NETCTR_LAND_PICKUP查看详情
新加坡邮政挂号小包Singapore PostSGP查看详情
UBIUBIUBI查看详情
赛拾KEUZEKEUZE查看详情
顺友特货专线SHUNYOU_STANDARD_SGSHUNYOU_STANDARD_SG查看详情
巴西邮政Correios BraziliëCORREIOS_BR查看详情
HUAPTHUAPTHUPOST查看详情
佳成专线JCEX ExpressJCEX查看详情
CNECNE ExpressCNE查看详情
通邮TOPYOULAOPOST查看详情
递四方专线小包4PX RMFOURPX_RM查看详情
PONY俄罗斯专线PONYPONY查看详情
顺丰国际挂号小包Sf eParcelSF_EPARCEL查看详情
Meest专线MeestMEEST查看详情
eTotaaleTotaalGEHEELONTHOUDER查看详情
顺友SunYouSUNYOU_RM查看详情
翼速专线GES ExpressGES查看详情
Dhl e-commerceDhl e-commerceDHLECOM查看详情
中国邮政大包China Post Air PakketCPAP查看详情
燕文特货挂号YANWEN Speciale StandaardYANWEN_STANDARD_SG查看详情
德胜特货挂号BSC Speciale StandaardBSC_STANDARD_SG查看详情
飞特特货经济Flyt Speciale EconomyFLYT_ECONOMY_SG查看详情
顺友特货经济SunYou Speciale EconomieSUNYOU_ECONOMY_SG查看详情
通邮特货经济TOPYOU Speciale EconomieTOPYOU_ECONOMY_SG查看详情
燕文特货经济YANWEN Speciale EconomieYANWEN_ECONOMY_SG查看详情
德胜特货经济BSC Speciale EconomieBSC_ECONOMY_SG查看详情

lijst van logistieke oplossingen

 

德胜特货经济BSC Speciale EconomieBSC_ECONOMY_SG






中文名称英文名称填写发货通知API
serviceName
可达国家
卖家自定义-中国Verzendmethode van de verkoperAnder查看详情
顺丰速运SF ExpressSF查看详情
希杰物流CJ_LOGISTICSCJ查看详情
希凯易专线CKE ExpressCKE查看详情
韩国邮政POSTKRPOSTKR查看详情
139俄罗斯专线139 ECONOMISCH pakketECONOMISCH139查看详情
飞特物流Flyt ExpressFLYT查看详情
J-NET捷网J-NETCTR_LAND_PICKUP查看详情
新加坡邮政挂号小包Singapore PostSGP查看详情
UBIUBIUBI查看详情
赛拾KEUZEKEUZE查看详情
顺友特货专线SHUNYOU_STANDARD_SGSHUNYOU_STANDARD_SG查看详情
巴西邮政Correios BraziliëCORREIOS_BR查看详情
HUAPTHUAPTHUPOST查看详情
佳成专线JCEX ExpressJCEX查看详情
CNECNE ExpressCNE查看详情
通邮TOPYOULAOPOST查看详情
递四方专线小包4PX RMFOURPX_RM查看详情
PONY俄罗斯专线PONYPONY查看详情
顺丰国际挂号小包Sf eParcelSF_EPARCEL查看详情
Meest专线MeestMEEST查看详情
eTotaaleTotaalGEHEELONTHOUDER查看详情
顺友SunYouSUNYOU_RM查看详情
翼速专线GES ExpressGES查看详情
Dhl e-commerceDhl e-commerceDHLECOM查看详情
中国邮政大包China Post Air PakketCPAP查看详情
燕文特货挂号YANWEN Speciale StandaardYANWEN_STANDARD_SG查看详情
德胜特货挂号BSC Speciale StandaardBSC_STANDARD_SG查看详情
飞特特货经济Flyt Speciale EconomyFLYT_ECONOMY_SG查看详情
顺友特货经济SunYou Speciale EconomieSUNYOU_ECONOMY_SG查看详情
通邮特货经济

TOPYOU Speciale Economie

TOPYOU_ECONOMY_SG

查看详情
燕文特货经济YANWEN Speciale EconomieYANWEN_ECONOMY_SG查看详情

查看详情

economische logistiek: logistieke vrachtkosten zijn laag, de pakketbezorgingsinformatie over het land van bestemming is niet beschikbaar, geschikt voor de levering van goederen met een lage waarde en een laag gewicht. economische
logistiek mag alleen gebruik
maken van online leveringeenvoudige logistiek: post eenvoudige registratieservice, kan de belangrijkste links opvragen, inclusief de juiste investering of
kopersaftekening logistieke trackinginformatie standaard logistiek: inclusief postregistratiediensten en speciale lijndiensten, kan de hele logistieke trackinginformatie worden opgevraagd snelle logistiek: inclusief commerciële expres-
en postdiensten die worden geleverd door expresbezorging, kan een snelle tijdigheid van de hele logistieke trackinginformatie worden opgevraagd, geschikt voor het gebruik van hoogwaardige goederen offline logistiek: offline logistieke lijnen kunnen de landvraag bereiken, klik voor meer informatie om de lijst met offline logistieke lijnen naar het land te downloaden

 

overzeese magazijnlogistiek: overzeese lokale logistieke diensten die worden gebruikt voor goederen die zijn opgeslagen in overzeese magazijnen, klik voor meer informatie op de lijst met overzeese magazijnlogistieke oplossingen

opmerking: het gedeelte met betrekking tot buitenlandse postregels verwijst alleen naar het overzeese gedeelte van de service









logistieke service levels
regelweergavenaam (engels)
regelweergavenaam (medium)
Vul

de API-servicenaam voor verzendmeldingen in
ondersteuning
verzendmeldingen invullen
ondersteuning
voor het instellen van sjablonen voor verzendtarieven
of
online verzending wordt ondersteund
economie
Cainiao Super Economierookie super economieCAINIAO_SUPER_ECONOMY
√ bekijk details
economie
Cainiao Super Economie GlobalRookie Super Economy WereldwijdAE_CN_SUPER_ECONOMY_G
√ bekijk details
economie
Cainiao Super Economy voor speciale goederenrookie specials lijn - super economieCAINIAO_SUPER_ECONOMY_SG
√ bekijk details
economie
Cainiao Versnelde Economierookie private line economieCAINIAO_EXPEDITED_ECONOMY
√ bekijk details
economie
China Post Gewoon Klein Pakket Pluschina post meestal klein pakket +YANWEN_JYT
√ bekijk details
economie
Flyt Speciale Economyde economie van fite speciale goederenFLYT_ECONOMY_SG
×
economie
SunYou Speciale Economieshunyou speciale goederen economieSUNYOU_ECONOMY_SG
×
economie
YANWEN Speciale Economieyanwen speciale goederen economieYANWEN_ECONOMY_SG
×
economie
TOPYOU Speciale Economieeconomie van speciale postgoederenTOPYOU_ECONOMY_SG
×
economie
BSC Speciale Economiedesheng speciale goederen economieBSC_ECONOMY_SG
×
economie
SunYou Economische Luchtpostrookie super economie - shunyouSUNYOU_ECONOMY
√ bekijk details
economie
Yanwen Economische Luchtpostrookie super economie - yanwenYANWEN_ECONOMY
√ bekijk details
economie
4PX Singapore Post OM Pro |4PX NIEUW MAIL ECONOMY PAKKETSGP_OMP
√ bekijk details
eenvoudig
AliExpress Saver VerzendingAliExpress probleemloze logistiek - eenvoudigCAINIAO_ECONOMY
√ bekijk details
eenvoudig
Cainiao Saver Verzending voor speciale goederenrookie special goods line - gemakkelijkCAINIAO_ECONOMY_SG
√ bekijk details
standaard
AliExpress Standaard VerzendingAliExpress Probleemloze Logistiek - StandaardCAINIAO_STANDARD
√ bekijk details
standaard
Aliexpress Directzorgeloos containerschip - saoedi-arabiëCAINIAO_CONSOLIDATION_SA
√ bekijk details
standaard
Aliexpress Directprobleemloze containerverzending - vaeCAINIAO_CONSOLIDATION_AE
√ bekijk details
standaard
Aliexpress Directprobleemloos containerschip - braziliëCAINIAO_CONSOLIDATION_BR
√ bekijk details
standaard
Aramex ·midden-oosten lijnARAMEX
√ bekijk details
standaard
Cainiao Heavy Parcel Lijnrookie big bag lijnCAINIAO_STANDARD_HEAVY
√ bekijk details
standaard
Cainiao-standaard voor speciale goederenrookie specials lijn - standaardCAINIAO_STANDARD_SG
√ bekijk details
standaard
China Post Air Pakketchina post big bagCPAP
×
standaard
China Post Aangetekende Luchtpostchina post geregistreerd klein pakketCPAM
√ bekijk details
standaard
KEUZErace keuzeKEUZE
×
×
standaard
CJ_LOGISTICShijay logistiekCJ
×
standaard
CKE Expressxikaiyi-lijnCKE
×
×
standaard
CNE ExpressCNECNE
×
×
standaard
360Lion Standaard Pakket |weishi standaard pakketAE_360LION_STANDARD
×
standaard
Correios Braziliëbrazilië postCORREIOS_BR
×
×
standaard
Dhl e-commerceDhl e-commerceDHLECOM
×
standaard
TOPYOUpostalLAOPOST
×
×
standaard
ePackete post schatEMS_ZX_ZX_US
√ bekijk details
standaard
eTotaaleTotaaleTotaal
×
×
standaard
Flyt Expressfeite logistiekFLYT
×
×
standaard
GES Expressvleugel snelheidslijnGES
×
×
standaard
JCEX Expressjiacheng-lijnJCEX
×
×
standaard
J-NETJ-NETCTR_LAND_PICKUP
×
standaard
MeestMeest Dedicated LineMEEST
×
×
standaard
POSTKRkorea postPOSTKR
×
standaard
Sf eParcelsf international geregistreerd pakketSF_EPARCEL
×
standaard
Singapore Postsingapore post geregistreerde pakkettenSGP
√ bekijk details
standaard
Speciale Lijn-YWyanwen airlines geregistreerd klein pakketYANWEN_AM
√ bekijk details
standaard
SunYoushunyouSUNYOU_RM
×
×
standaard
UBIUBIUBI
×
standaard
139 ECONOMISCH pakket139 russische speciale lijnECONOMISCH139
×
standaard
YANWEN Speciale Standaardyanwente goederen geregistreerdYANWEN_STANDARD_SG
×
standaard
SHUNYOU_STANDARD_SGshunyou speciale goederen lijnSHUNYOU_STANDARD_SG
×
standaard
BSC Speciale Standaarddesheng speciale goederen geregistreerdBSC_STANDARD_SG
×
standaard
4PX RMlever het pakket met vier vierkante regels aanFOURPX_RM
×
×
snel
AliExpress Premium VerzendingAliExpress Probleemloze Logistiek - PrioriteitCAINIAO_PREMIUM
√ bekijk details
snel
DHLDHLDHL
×
snel
DPEXDPEXINHOUD
√ bekijk details
snel
EEMSEEMSEEMS
√ bekijk details
snel
e-EMSE EXPRESSE_EMS
√ bekijk details
snel
Fedex NLFedex NLFEDEX_IE
√ bekijk details
snel
Fedex IPFedex IPFEDEX
√ bekijk details
snel
SF Expresssf expressSF
√ bekijk details
snel
UPS versneldUPS WORLDWIDE EXPRESSUPSE
√ bekijk details
snel
UPS Express SaverUPS IS WERELDWIJD SNELUPS
√ bekijk details
ander
Verzendmethode van de verkoperverkoper custom - chinaAnder
×




Comments

Labels

Show more