Skip to main content

how to appeal aliexpress disputes? how long does it take to process results?

 

wat zijn aliexpress-technieken voor geschillenbeslechting? wat zijn de implicaties van aliexpress-geschillen?

aliexpress op de winkel meer verkopers, en aliexpress tijd, verkopers zullen ook een reeks problemen tegenkomen, en de meest gevreesde is de opkomst van geschillen, als het niet goed wordt behandeld, zal het een bepaalde impact hebben op de winkel, laten we het hebben over aliexpress geschillen afhandeling vaardigheden?
 
wat zijn aliexpress-technieken voor geschillenbeslechting? wat zijn de implicaties van aliexpress-geschillen?
 
1. basisprincipes van aliexpress-geschillenbeslechting
 
1. dagelijkse inspectie en tijdige reactie
 
we weten allemaal dat de reactietijd van het geschil 5 dagen is, als meer dan 5 dagen niet reageren, de reactie time-out, directe terugbetaling, hoe druk je het hebt, ongeacht of het geschil lastig is of niet, als de tijd slechts binnen 2 dagen is, wijs het eerst af.
 
2. alles is gebaseerd op het uitgangspunt van winkelveiligheid en rationele behandeling
 
DIT IS ERG BELANGRIJK, HET GESCHIL IN DE LOGISTIEKE REDEN BEPAALT DIRECT UW PRODUCT DSR, PRODUCTKWALITEITSGESCHIL BEPAALT DIRECT DE SNELHEID VAN DE GOEDEREN IS NIET OP HET BORD GESCHIL, ALS U OP HET PUNT STAAT DE NORM VAN DE SCORE VAN EEN BEPAALDE CATEGORIE TE OVERSCHRIJDEN, ZEGT U MIJ: DIT KWALITEITSGESCHIL MOET IK WINNEN. GA ER VERSTANDIG MEE OM EN ONTHOUD DAT DE VEILIGHEID VAN DE WINKEL VOOROP STAAT.
 
3. klantenservice heeft de verplichting om het verlies van geschillen tot een minimum te beperken
 
het verlies van de maandelijkse terugbetaling van het geschil, tot op zekere hoogte, heeft de klantenservice het recht om tot het minimum te beperken, zoals de logistieke belofte om de eerste zending terug te betalen, maar nadat de klant deze heeft ontvangen, kan hij een bericht achterlaten aan de klant om gedeeltelijk terug te betalen.
 
welke impact hebben aliexpress-geschillen op de prestatiescores van accounts?
 
de impact van aliexpress-geschillen op de prestatiescores van accounts komt voornamelijk tot uiting in twee aspecten: het percentage van het indienen van geschillen en het percentage arbitrageaansprakelijkheid. als er binnen 5 dagen geen consensus is, kunnen we het geschil weigeren en het naar het platform laten stijgen voor arbitrage, gedurende welke tijd er 3 dagen zijn om te wachten tot de verkoper en de koper reageren, en als er geen consensus is, zal het platformgeschillenteam beslissen.
 
simpel gezegd, vanaf het moment dat de koper het geschil aan de orde stelt tot het moment dat het geschil is voltooid, als de koper het geschil niet sluit, wordt het geschil meegeteld in onze kolom met het indieningspercentage voor geschillen.
 
het aansprakelijkheidspercentage van de arbitrageverkoper is goed begrepen, stijgt naar arbitrage en het resultaat van de uitspraak is dat we verliezen, zelfs als de arbitrageverkoper een aansprakelijkheidspercentage heeft.
 
na de bovenstaande inleiding hebben we geleerd wat aliexpress-geschillenafhandelingstechnieken zijn, hoe verkopers ermee moeten omgaan, als er een geschil is in aliexpress-winkels, zal dit een bepaalde impact hebben op de winkel, waardoor de verkoop wordt beĂŻnvloed.

hoe aliexpress geschillen aan te vechten? hoe lang duurt het om resultaten te verwerken?

op aliexpress, wanneer er een verkoop is, is er een geschil, wat heel gebruikelijk is. als het geschil wordt beoordeeld als de verantwoordelijkheid van de koper, wordt het door het platform meegeteld in het geschiltarief, wat een slechte impact heeft op de winkel, als de handelaar bezwaren heeft tegen het geschilresultaat van aliexpress, u kunt proberen uw rechten en belangen te beschermen door middel van beroep!
 
hoe aliexpress geschillen aan te vechten? hoe lang duurt het om resultaten te verwerken?
 
1. hoe kunt u in beroep gaan tegen aliexpress-geschillen?
 
afhankelijk van de status van de geschillenbeschikking is de beroepsmethode na afloop van de geschillenarbitrage en in de geschillenbeslechting anders.
 
na het einde van de geschillenarbitrage: de verkoper is niet tevreden met het resultaat van de geschillenbehandeling, hij kan op de knop "beroep" op de pagina met geschildetails klikken om in beroep te gaan, en het platform zal het beroep behandelen binnen 10 dagen nadat het beroep met succes is ingediend, en dan zal het resultaat van het beroep worden geĂŻnformeerd.
 
voor betwiste bestellingen die zich nog in de status "platforminterventieverwerking" bevinden, hangt het ervan af of er een reactieknop in de bestelling zit, en zo ja, dan kan deze worden aangevochten via de reactieknop.
 
2. hoe lang duurt het na het indienen van een geschilberoep om het resultaat te behandelen?
 
nadat het platform het door de verkoper ingediende bezwaar heeft ontvangen, wordt het geschil binnen 5 werkdagen behandeld om de beoordeling te voltooien; nadat het resultaat van het beroep beschikbaar is, ontvangt het geregistreerde e-mailadres van uw feedbackaccount voor bezwaarschriften een kennisgeving van de uitkomst van het beroep.
 
OF U KUNT OP DE PC OP [DETAILS VAN GESCHIL] - [VERWERKINGSRESULTATEN BEKIJKEN] KLIKKEN OM HET BIJBEHORENDE BEROEPSRESULTAAT TE BEGRIJPEN.
 
3. waarom kan ik niet in beroep gaan tegen mijn betwiste bestelling?
 
de verkoper moet binnen 7 dagen na het einde van het geschil in beroep gaan tegen de betwiste bestelling; als u de beroepstermijn overschrijdt, verdwijnt de knop, wat aangeeft dat u niet in beroep kunt gaan.
 
elk betwist bevel heeft en slechts één kans om in beroep te gaan, dus als het beroep niet wordt aangenomen, kan er geen beroep meer tegen worden aangetekend en wordt aanbevolen dat de verkoper de redenen voor het beroep en het bewijsmateriaal nauwkeurig beschrijft voordat hij het indient.
 
4. als het beroep tegen het geschil gegrond is, hoe lang duurt het dan voordat de betaling is ontvangen?
 
als de verkoper de rechtszaak wint nadat het beroep tegen het geschilbevel is ingesteld, als de bestelling door het platform wordt betaald, betaalt het platform u een aliexpress-account; betalingen worden over het algemeen binnen 7 werkdagen gedaan.
 
verkopers kunnen klikken op aliexpress account, in de rechterbovenhoek is er een weergave details om te zien of het geld is aangekomen.
 
het proces van aliexpress geschil beroep is nog steeds relatief eenvoudig, zolang de overeenkomstige materialen worden opgeslagen volgens de vereisten! het meest fundamentele is om het optreden van geschillen te verminderen, zodat het meer bevorderlijk is voor de stabiele ontwikkeling van de winkel!

Comments

Labels

Show more